het mooiste/leukste in je zwangerschap

A

Anoniem

Guest
als jullie 1 ding mogen zeggen die je het allermooist of allerleukst vind aan je zwangerschap, wat zou het dan zijn??

bij mij is het gevoel dat je alles aankan..............

dat gevoel heb ik helaas niet, maar ik denk dat ik het bewegen van de baby in de buik  het leukst vind en het shoppen voor de baby en het nadenken over hoe ze eruit zal zien en wat voor karakter dat ze zal hebben en wat ze later word enzo, dat vind ik ook erg leuk.

Gewoon super genieten van het gevoel van leven in je buik.  
Echt het grootste wonder ooit!

Bij mij is het ook het 1 zijn met mn kindje! Heerlijk als ik hem voel schoppen en bewegen, en hij reageert zo heftig op papa ´s stem dat vind ik ook heel leuk en bijzonder!
Liefs diana

Ik hoop dat alles goed blijft gaan, maar wat ik van mijn eerste het meest leuke vond is het gevoel van leven in je buik.

en dan zo'n beentje wegduwen dat dan meteen weer terug duwt. Echt geweldig en dat je dan echt je hele buik heen en weer ziet gaan van je kindje!

Geweldig, daar kan ik al naar uitkijken!

gr mama van MD

Bij de eerste ook het bewegen van je kindje. Helemaal geweldig.

Wat ik nu, bij de 2e zwangerschap heel erg mooi vind, is het meeleven van onze oudste. Hij heeft zo zijn eigen theorieen. Als de baby groot genoeg is, gaat het deurtje open en komt ie er uit. Of de baby zwemt lekker in het  zwembadje en dat is lekker warm. Ben dan benieuwd wat voor beeld hij daar dan bij heeft.
Regelmatig komt  hij naar me toe en geeft mij en mijn buik een kusje, of komt de baby even aaien.
Ook vraagt ie continu hoe groot de baby nu is en hoe die gaat heten. Hij is  nu ruim 3,5 jaar en ik vind het geweldig  dat ie best al wel veel kan begrijpen.  

XXX Yvet

Ik begrijp wat je bedoelt Yvet!!!

Echt super he! Die van mij heb ik dit weekend een fototje laten zien van de baby hoe groot die nu is. Nou ziet hij wel dat ie nog veel te klein is.

Daarnaast vind ik het handig dat hij begrijpt dat ik hem bijv niet kan optillen omdat ik een baby in mijn buik heb!

Wel vind hij het volgens mij nog eng om mijn buik te knuffelen, dat deed hij voorheen heel veel, maar sinds hij weet dat er een baby inzit, durft hij niet zo goed meer.
Dat komt vast wel weer.

gr mama van MD   ()

Terug
Bovenaan