het mooiste/leukste in je zwangerschap

Hallo,

Ik geniet het meeste als ik 's ochtends in bed lekker tegen mijn man aankruip en de kleine dan begint te draaien en te schoppen. Lekker dubbelop: Mijn man en mijn kleintje!

Groetjes,
Janneke

bij mij vind ik het allermooiste,dat hij op 1 nummer altijd blijft shoppen en trappelen in mijn buik,ookal zet ik hem de hele dag door aan(dat heb ik wel eens gedaan)en echtwaar hij blijft bewegen haha.

lfs nice(31weken zwanger)

Hoi allemaal,
Ik ben voor het eerst zwanger en heb weinig ervaring gehad met zwangere vrouwen...
Ik sta steeds versteld van hoe het mogelijk is dat zo'n wezentje binnen in mij kan worden gecreëerd. Elke keer dat ik hoor of zie dat het kindje iets erbij heeft (beentjes, armpjes, voetjes, oogjes, oortjes, neusje enz en dat het nu ook drinkt en de hik krijgt) ben ik zo verwonderd...  
Ik kan er maar niet overheen dat dat allemaal KAN... het is zooooo speciaal...

liefs KC

Hoi!

Ik vind het contact met je kindje heel bijzonder. Mijn eerste reageerde heel erg op bewegingen die ik maakte, bijv op mijn buik duwen of erover strelen. Dan begon hij gelijk als een gek te schoppen.
De grote nichtjes (4,5 en 3,5) willen alles weten, hoe het kindje gaat heten en hoe groot die nu is. Ben nog maar 8wkn dus er is nog niet echt veel te zien.
Hun redenaties zijn ook erg leuk, de oudste is helemaal weg van prinsessen en wil dat ons kindje sneeuwwitje gaat heten.... dat was nou niet echt een naam die wij in gedachten hadden

Liefs, Larissa

quote: JellyBeansMom reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-06-2007 10:02:28'));

Hoi allemaal,
Ik ben voor het eerst zwanger en heb weinig ervaring gehad met zwangere vrouwen...
Ik sta steeds versteld van hoe het mogelijk is dat zo'n wezentje binnen in mij kan worden gecreëerd. Elke keer dat ik hoor of zie dat het kindje iets erbij heeft (beentjes, armpjes, voetjes, oogjes, oortjes, neusje enz en dat het nu ook drinkt en de hik krijgt) ben ik zo verwonderd...  
Ik kan er maar niet overheen dat dat allemaal KAN... het is zooooo speciaal...

liefs KC

Ja hier hetzelfde :) mijn mannetje zegt steeds hoe trots die op mij is maa in feite doe ik niets :p behalve het verduren allemaal.

Ik vind het heerlijk die bewegingen in mijn buik, kan ook blijven genieten van het hartje horen, komt mijn vriend aanzetten, ja schat ik vind het tijd worden, dus ik verbaasd; waarvoor, nou uuh effe hartje luisteren :) het is zo'n scheet. Ik voel me nu 100 keer closer met mijn vriend omdat we zoiets speciaals delen!

Het mooiste vond ik de eerste echo. Ik kreeg de eerste echo met 8 weken. Vrij vroeg maar omdat ik daarvoor een miskraam had gehad, was het prettig dat ik vroeg een echo kreeg.  Je hebt al een paar weken een onzeker gevoel omdat je bang bent dat je weer een  miskraam krijgt en als je dan  je kindje in je buik ziet bewegen dan weet je niet  hoe gelukkig je  bent. Dat is voor mij het mooiste moment    

het mooiste vind ik hoe je langzaam begint te voelen dat de bewegingen in je buik sterker worden...en ik heb een angelsounds gekocht en ik ben dan ook lekker aant luisteren naar hem/haar en dat doet me ook altijd weer goed!

Toch iets om van te genieten tussen alle misselijkheid door hihi...

Angela
18 wkn/4dgn

Eigenlijk vind ik alles aan een zwangerschap mooi (nou ben ik dan ook zo'n gelukkige die bijna nergens last van heeft)
Van het eerste begin wanneer je lichaam zich langzaam opmaakt voor de tijdelijke bewoner tot het eind van je zwangerschap en je eindelijk dat kleine wondertje mag vast houden.
Het blijft zo'n verwonderlijk iets, wat een zwangerschap allemaal met je doet: van alle veranderingen in je lichaam tot aan de veranderingen in je persoonlijkheid aan toe!

Maar ik ben het met de meeste eens; ook ik geniet het meeste van het een zijn met je kindje, van het gespartel in je buik. Tijdens je zwangerschap is je kindje echt nog helemaal van jezelf!!!!

Toch vond ik het ook heerlijk om de eerste schopjes aan de buitenkant te kunnen voelen en deze ervaring met mijn vriend te kunnen delen (kan niet wachten om het aan mijn zoontje en moeder te laten voelen!!)    

Ik vind het gewoon heerlijk en geweldig om zwanger te zijn!!!

Veel liefs Nika 19w2

Terug
Bovenaan