Hoi meiden,
Ik vind eigenlijk alles geweldig aan zwanger zijn. Dit is mijn 2e zwangerschap en heb gelukkig bij beide weinig kwaaltjes gehad. Wat ik het meest bijzonder vind zijn de 1e bewegingentjes dat langzaam stevige schopjes worden. Heerlijk om op zo'n manier een band te creeren en 1 te zijn met je kleine uk. Natuurlijk de 1e keer dat je partner de kleine voelt bewegen en de band dat je op zo'n moment voelt met elkaar. Of toen mijn kleine meid haar broertje voor het eerst voelde bewegen, haar hele gezicht straalde. Er gaat op zo'n moment van alles door je heen, zo'n heerlijk warme gevoel.
Mijn groeiende buik vind ik ook super, al die positieve aandacht dat je krijgt, zelfs van vreemden. Het is echt een eer, een voorrecht om zwanger te zijn (een kindje te mogen krijgen) en ik ben dankbaar dat ik het voor de 2e keer mag meemaken. Jezelf zien groeien, ontwikkelen, veranderen als persoon (ongelooflijk wat moeder zijn met je doet). Ik krijg tranen in mijn ogen (hormonen he). IK wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap en voorspoedige bevalling.
Liefs Jacy