Hallo Sandra,
dank je wel voor je uitleg en voor de genomen moeite, maar ik hoef zaken niet anders te bekijken. Ik hoef ook niet te ervaren wat het gelezene met me doet en waarom.
Ik weet niet hoe vaak ik het nog moet benadrukken, maar dit is de laatste keer: er wordt door mamaatje (meen ik) gevraagd om een mening en die heb ik gegeven. IK vind dat zo. Hoeft niemand het mee eens te zijn.
Maar ik hoef niet uitgelegd te krijgen hoe Jinny e.e.a. mogelijk bedoeld kan hebben, en dat het niet verkeerd bedoeld is want a: denk ik dat Jinny daar heel goed toe in staat is dat zelf aan te geven en b: ben ik ervan overtuigd dat Jinny goede bedoelingen heeft, want dat heb ik ook geschreven in mijn laatste reactie. Alleen spreekt de reactie zelf mij minder aan.
Kijk, als ik dan mijn persoonlijk mening geef word ik van alle kanten bestookt dat ik het toch allemaal verkeerd interpreteer en zie, blijkbaar.
Is mijn mening dan zo verkeerd of aanstootgevend of zo?
Er zullen toch wel meer mensen zijn die genoemde benaderingen niet zien zitten?!
Maar ja, die kijken nu wel uit om daar voor uit te komen.
Ik heb alles nog eens gelezen en ik dacht dat ik genuanceerd genoeg heb geschreven wat ik er eigenlijk van vind. Dat mag toch?
Het gaat allemaal om hetzelfde. Door verschuillende gezichtspunten kom je toch tot een geheel en wat ik hier in sommige reactie proef is dat IK het toch vooral verkeerd zie en daar moet ik blijkbaar van overtuigd worden.
Met alle respect voor jullie allen..
Zo, nu stop ik met mijzelf te verdedigen.
Fijne dag gewenst, groeten, Claudia.