het tweede weegmoment

A

Anoniem

Guest
Nou de tweede week zit er ook alweer op.

Hoe is het bij jullie gegaan?
Bij mij ging het t/m donderdag heel goed.
Maar toen werd ik ongi en dat betekent bij mij niet veel goeds.
Donderdag woog ik 81,8 en vandaag 82,9

Dus hier officieel:
-week 2     jessica         82,9

Ik ben benieuwd naar jullie resultaat!

Groetjes Jessica

hoi
nou ik hou mijn hart ook vast!!!heb vanmorgen nog niet gewogen,vergeten!!had de kleren al aan.nou morgen maar.maar gister visite gehad en dan weet je het wel:hapje en drankje,en dan ben ik zo iemand van ach dan neem ik s,avonds ook nog maar wat..ben benieuwd naar morgen en naar al de andere resultaten.
groetjes petra

Hoi hoi,

Nou hier redelijk goed nieuws hoor, ondanks een paar slippertjes
70,5 niet slecht al zeg ik zelf, mag eigenlijk maar 0,5 kg per week afvallen i.v.m. bv.

Groetjes Patricia

P.s.: ben ook erg nieuwsgierig hoe het jullie is vergaan.

hoihoi,

ik ben vanmorgen ook weer gewogen bij de zaak (hoe noem je zoiets?) waar ik onder begeleiding aan het afvallen ben. Ga dus niet meer op mijn eigen weegschaal staan maar alleen nog daar.
Ik was daar vanmorgen 79 kilo (met kleren) . Ben nu dus 4,3 kilo in 1 1/2 week kwijt en ben erg blij.

groetjes chimene

Bij mij iets minder, een halve kilo eraf.
Ik weeg nu 88.9 kilo.
Maar goed, ik ben het hele weekend bij mijn schoonfamilie geweest en heb 's avonds dan ook niet aan sonja gedaan. Dit ben ik evengoed wel tevreden.

Miranda

Hai.

Tja, bij mij ging het ook niet zo geweldig.
Ik ben vrijdag ongesteld geworden en we zijn een weekendje weg geweest, dus. Woog net 92,6. Iets erbij, maar gelukkig niet zo heel veel.

Suc6 voor de komende week.

Groetjes Jolien

Hallo

Heb me vandaag nog niet gewogen, doe dit morgenvroeg. Maar ook wij zijn een weekendje weggeweest dus ben er bang voor. Heb er wel soms aangedacht maar goed met zo"n weekendje weg is het toch vaak lekkerder en helaas wat ongezonder eten.
Was trouwens een heel leuk park voor de kids vanaf 2 jaarCenter Parcs in de duitse Eifel.
Geef ze op iedere hoek een speeltuintje, overdekt speelparadijs en een zwembad en dan heb   je er geen kind aan, behalve dan ik wil naar de speeltuin 100 keer aan te moeten horen.

Groetjes bg

Terug
Bovenaan