het tweede weegmoment

Alleen de gegevens van miekke nog en dan plaats ik weer een grafiekje.

Groetjes Jessica

Hoi Dames

Het was voor de meeste van ons niet de beste week.
We zijn 6,7 kilo afgevallen,maar daar zijn de meeste
kilo's verdwenen bij Chimene (4 kilo in 1,5 week).
Mijn complimenten!
Wij gaan allemaal jouw nadoen.
Ondanks Pasen komend weeknd!

Succes allemaal!

Groetjes Jessica

en hierbij de link voor als je hem groter wilt zien.
http://www.mijnalbum.nl/Album=HFCJXWHB

dag dames
heb me al 2 weken niet gewogen. Niet gesport
volgende week maar weer
groetjes daan

Hoi dames,

Mag ik met jullie meedoen? Zal me even voorstellen mijn naam is linda en ik ben 28 jaar. Afgelopen 11 augustus ben ik bevallen van mijn dochter Eva. 4 juli as ga ik trouwen met mijn liefje eindelijk na 14 jaar hihihi. Omdit moment ben ik 91.2 kg en ben al een tijdje bezig alleen vind ik het erg moeilijk. Dus ik hoop zo weer een exstra stimulans te hebben om door te gaan. Kan iemand me dan ook even vertellen wanneer jullie weegmomenten zijn en hoe jullie afvallen? Oja en hoe jullie omgaan met de verleiding van al dat lekkers ?

Liefs Linda,

Hoi Linda

Tuurlijk mag je meedoen!
Ik zet je erbij in het grafiek.(wat is je streefgewicht?)
Wij wegen ons op maandag of dinsdag.Wel elke keer dezelfde dag als het kan.
En hoe we bezig zijn om af te vallen.
Iedereen doet het op zijn eigen manier.

Tips en vragen altijd welkom.

Groetjes Jessica

Ik wil graag eerst naar de 80kg dan, ben ik er nog niet maar anders moet je zoveel in een keer. pffff en dan hebben we ook nog paasweekend zucht met al die lekkere dingen. Hoe gaan jullie daar mee om? Maar goed volgende week dinsdag wegen .

Liefs Linda.

Hoi Linda

Je zit met je streefgewicht hetzelfde als mij.Ik was al bang dat iedereen lichter wilde worden als mij.Als ik 80 kilo weeg ben al heel erg trots op mezelf.Alles wat er daarna afgaat is mooi meegenomen.
Ik woog vanmorgen 91,2 en daar ben ik al heel erg blij mee.
Wat ik doe om af te vallen is:heel veel water en thee drinken;ik heb zo'n stepper voor thuis en ik step zoveel mogelijk;verder eet ik zo min mogelijk (warm).Daar zit bij mij een heel groot probleem.En als je het echt niet houd om wat te snoepen stop dan na 1 snoepje/chocolaatje en denk niet ik ben toch begonnen dus ik kan net zo goed de hele zak leegeten.

Groetjes Jessica

Terug
Bovenaan