het tweede weegmoment

hallo!!

zijn jullie met zijn allen aan het afvallen??

ik ben ook bezig en zou ht leuk vinden wat feedback te hebben!!

groetjes joke

goedemorgen
nou heb me gewogen,niks eraf.ben blijven steken op 87,5 kg,hetzelfde als vorige week.maar we gaan er weer tegenaan.

succes allemaal.
gr petra

Tja vanmorgen gewogen, ben 78 (dus 0,5 erbij) Maandelijkse periode ben je altijd zwaarder, laten we het daarop houden.
En slaaptekort val je ook niet van af heb ik deze week gelezen....

x Maris

Oh nee, ik was al bang voor dit topic...
Vorige week 69.4, nu 69.2 kg.
Een slecht resultaat voor 1 week.
Ik kan maar niet van de paaseitjes afblijven....

Hallo

Heb me vanmorgen gewogen en resultaat is 80 kilo dus volgens mij het zelfde als vorige week. Wel knap na een weekendje weg en ongezonder eten.
Wat nog vervelender wordt is komend weekend met 2 verjaardagen en pasen voor de boeg maar we gaan ons best doen. Begin volgende week weer met werken en sporten dus dan komen we langzaam weer in een andere ritme.

groetjes bg

Hoi @bg

Even goed nieuws voor je:
-vorig week was je 81 kg
Dus toch een kilo minder,zonder dat je het wist.

Komend weekend wordt voor mij ook een zware dobber.
We hebben natuurlijk de paasdagen,maar ik ben zelf zaterdag jarig.
Ik ga met goede moed het weekend tegemoet,maar ik weet nog niet hoe het volgende week gesteld is.

Groetjes Jessica

hoi meiden

ik ben vanochtend op de weegschaal gaan staan woog 58 normaal is dat 55 maar ben dan ook 3 maanden zwanger dus jullie kijken steeds is er al wat af en ik kijk ofdat ik al wat ben aangekomen

bij djess had ik gelijk me oude gewicht weer terug en eet echt alles ben vooral gek op zoete dingen mmmm

maar ja ik ben dan ook nog maar 20 jaar dat afval probleem zal ik over een paar jaar wel krijgen

nou suc6 dames met afvallen

groetjes jessica

Hoi allemaal,

Vanmorgen bij de fysio weer op de weegschaal gestaan. 2 kilo eraf! Ik ben er trots op maar vooral blij dat het dus goed is wat ik nu doe (niet snoepen en héél veel drinken en verder gewoon meedoen met de maaltijden). Nog vijf te gaan......

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan