Hoi!
Wij waren er al heel lang uit. Het is een jongen en we noemen hem Mats. Gewoon Mats. Mijn vriend is een fanatiek tennisser en Mats Wielander (een Zwöd...) was vroeger één van zijn helden (net als Stefan Edberg, maar mijn vriend heet Stefan, dus dat gaat niet....), dus het zou Mats worden.
Maarrrrrrrr toen.....bleek het een meisje te zijn. Nou ja!!!!!!! Hier hadden we eigenlijk niet op gerekend. Wij maken toch alleen maar stoere jongens??? Maar goed, toen moesten we nadenken over een meisjesnaam. Ik had bij het juliforum ook al een meidennaam topic geopend, want we kwamen er echt niet uit.
Totdat ik mijn Woezel en Pipboxkleed kocht en de naam Guusje Nederhorst zag.
Guusje Nederhorst vond ik altijd zo'n leuk mens. Ik weet niet of sommigen van jullie de CallTV sessies van Babette van Veen en Guusje Nederhorst nog kennen, maar dat was altijd zo'n gezellige giechelshow. Ik vond haar echt heel grappig. Op het forum kwam toevallig ook iemand met die suggestie en toen zijn we daar thuis mee gaan oefenen.
Guusje bekt wel lekker met haar achternaam en dus hebben we voor Guusje gekozen. We hebben er zóóóóóóó veel leuke reacties opgekregen. Ik denk dat we wel iets van 175 geboortefelicitatiekaartjes hebben ontvangen en op zeker 120 stuks staat een compliment over haar naam.
Dat is dan toch wel weer leuk!
Nou, en Guusje is ook echt een Guusje. Een klein lief poppetje, die de hele dag lacht. Soms wordt ze door vrienden van ons Guus genoemd, dan moet ik altijd wel even slikken, want ze heet GuusJE, maar ja. Mijn vriend is ook Steef, en ik ben Let. Namen worden nou eenmaal snel een één lettergreepnaam.
Nou, een heel verhaal weer.
Doeiii
X Letty