HET......weegmoment

A

Anoniem

Guest
Nou dames het is zover.
De eerste keer met de billen bloot.
Ik ben van het weekend aan het worstelen geweest om een grafiekje te kunnen maken,maar het lukt.

Als jullie allemaal even willen opschrijven :
-Begingewicht
-Streefgewicht
-Ieder week op maandag/dinsdag je gewicht

en je naam zou ook wel heel makkelijk zijn.

Ik zal zelf beginnen.

naam                     begingewicht         streefgewicht             na 1 week

jessica                   95,0                                 80,0                                         93,1

Ik ben heel benieuwd hoe het bij jullie is gegaan!

Groetjes Jessica

naam                     begingewicht         streefgewicht             na 1 week

jessica                   95,0                                 80,0                                         93,1
jolien                         94,5                                  78,0                                         92,4

Hai Jessica.

Ik weet niet hoe ik het anders moet doen. Als ik op het ballonnetje druk bij het eertse berichtje en alles netjes invul, dan geeft de computer aan dat het te groot is, dus vandaar.

Groetjes Jolien

Hoi dames,

allereerst wil ik jullie heeeeeeeeeel veel succes wensen met jullie strijd tegen de kilo's. Het lijkt me niet gemakkelijk. Ik heb geen ervaring met afslanken, heb weleens een dieet gevolgd om tien kilo aan te komen en dat vond ik echt heel zwaar, dus succes allemaal.

Ik wilde jullie even laten weten dat je, als je op de link bij mijn banner klikt op die site ook een afslankbanner kan maken. Misschien is dat wat voor jullie?

Groetjes van Marloes

laten

quote: mamaLune reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-03-2008 08:17:49'));

jolien                         94,5                                  78,0                                         92,4
petra                         89,0                                75,0                                         87,5

Hai Jessica.

Ik weet niet hoe ik het anders moet doen. Als ik op het ballonnetje druk bij het eertse berichtje en alles netjes invul, dan geeft de computer aan dat het te groot is, dus vandaar.

Groetjes Jolien

Het lukt mij ook niet. Helemaal niet zelfs.
Niet met het ballonnetje en ook niet met kopieren en plakken.
Hulp?

Miranda                90.2                75.0                89.4

Bij mij doet hij het ook niet, dan maar zo:

76,0        69,0  

Ik begin vandaag, is het leuk om  je lengte erbij te zetten, ik zelf ben 80 cm            

Hallo

Bij mij lukt het ook niet met het invullen met het balonnetje.
Had vorige week onder het het topic van afvallen een berichtje geplaatst maar
op de een of andere manier is het er niet bij gekomen.
Dus snel even in het kort. Ben in juli bevallen van onze zoon, 2e kindje, en woog vorige
week nog 82 kilo. Vooor de 2e zwangeschap was dit 75 kilo en wil daar ook weer naar toe. Ben in de 2e zwangerschap ongeveer 20 kilo aangekomen en in de 1e ongeveer 25 kilo. Door midsche omstandigeheden in het afgelopen half jaar ben ik nu zover dat ik kan zeggen ik kan weer aan mijn conditie e.d gaan werken.

Bg vorige week 82 kilo, streefgewicht 75 kilo, vandaag 81 kilo

Allemaal veel succes
Groetjes bg

Terug
Bovenaan