HET......weegmoment

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));
Naam             Begingewicht         Streefgewicht         Week 1

Jessica                 95.0                         80.0                         93.1
Jolien                 94.5                         78.0                         92.4
Petra                   89.0                         75.0                         87.5
Miranda             90.2                         75.0                         89.4
Miekke               76.0                         69.0
Bg                         82.0                           75.0                           81.0  
Patricia               72.3                         60.0                         71.4
Kerstwdr           92,5                                   75.0                                   90,5
Mariska             78,5                         68                             77.5
Anneke                 70.2                                   63                                         69.4

Ik wil ook heel graag meedoen!
Ben mijn vet ook meer dan spuugbeuh!

Groetjes, Anakin.

Nou dames, ik doe niet mee in het lijstje hier, maar ik heb wel gister met mijn fysiotherapeut afgesproken dat ik iedere week op de weegschaal ga bij hem. Hij heeft zo'n weegschaal die ook het vetpercentage berekend enzo. Gister voor het eerst gewogen en gemeten 40,3 % vet ! Ik schrok me rot. Ik ben benieuwd hoe sne daar verandering in zal komen.......

Groetjes, Karin

Dit is het resultaat van 1 week lijnen.

Als je er nog bij wilt.
Geef dan even naam,begingewicht,streefgewicht en resultaat.

We zijn nu in 1 week met 9 personen 12 kilo afgevallen.
Dat is gemiddeld 1,3 kilo per persoon.

Heel netjes allemaal !!!!!!

Op naar volgende week dan hoef je alleen maar naam en nieuw gewicht te geven de rest staat in de computer.

Groetjes Jessica

PS:wil je het plaatje groter zien?Klik even op deze linkhttp://www.mijnalbum.nl/Album=734A8ZN8
Als je dan op het plaatje klikt is hij groter.

Sorry link klopt niet.

Mag mijn man me vanavond weer even uitleggen.

Groetjes

hoi hoi
heel leuk die tabel!!!kunnen we mooi zien hoe we ervoor staan.kunnen jullie het wat volhouden,ik wil eigenlijk 1x in de week op de weegschaal,maar heb de neiging om er elke dag op te gaan.en dat werkt voor mij niet.
heb nu yoghurt met muesli als ontbijt gehad,en van die snack a jacks gehaald voor als ik lekkere trek krijg.EN GEEN PAASEIEREN GEHAALD!!!

succes allemaal
gr petra

Mijn zwakke moment is als ik sta te koken, dan krijg ik echt zo'n gigantische snaaibui....
Nog tips om dit te onderdrukken?

Nee sorry geen tips hier wilde net zelf om raad vragen ik heb namelijk precies het zelfde probleem. Echt verschrikkelijk ik houd het de hele dag netjes vol en dan zo tegen etenstijd dan gaat het fout. Dus please als iemand tips heeft graag laat het ons weten.

Groetjes Patricia

Terug
Bovenaan