Het weigeren van de fles!!

A

Anoniem

Guest
Hallo mama's,

Mijn zoontje is nu 6maanden oud en krijgt volledige bv, eet keurig zijn fruithapje en groentehapjes, en s'ochtends een bordje pap.
Mijn probleem is dat hij niets uit een fles wil drinken! Geen water, geen afgekolfde melk en geen kunstvoeding! Ik heb zelfs diksap geprobeerd en kant en klare melk.Ik heb een avent fles met verschillende standen spenen een difrax flesje met verschillende spenen geprobeerd,  Maar helaas hij wil niet!!!
Ik geef hem wel een flesje met water  en daar gaat hij mee zitten spelen, neemt een slok en dat  is het.
Ik wil ook gewoon een dagje weg maar dat gaat niet heb het meerder keren geprobeerd maar helaas drinkt dan de hele dag niets  eet wel zijn pap,fruit en groentehapje.
Ik weet niet wat ik zou kunnen doen om hem toch aan een fles te laten wennen?!
Iemand tips, wat ik kan doen?!

Liefs Nesie

Hallo

Ik las je verhaal ik heb er geen ervaring mee maar ik weet wel dat ze ook een serie hebben van tommy dee of zoiets en de spenen hebben veel weg van borst.
Heb je dat al geprobeerd en ja ze zijn het niet gewend en aan zo een speen zit natuurlijk een raar geurtje en smaak zoveel anders.Verder zou ik het niet weten ik zou zeggen veel succes.
groetjes lisette

Wat super vervelend zeg! Ik herken het probleem.
-Misschien dat hij wel een fles wil als jij er gewoon helemaal niet bij bent. Want honger maakt de man. Als hij dan honger heeft fles maken en gewoon weg gaan en de fles door een ander, oma, vriendin, zus laten geven. Want tjah mama is er niet en dit is dan de enige oplossing voor hem. En jij ziet zijn protes en verdriet niet.

- Misschien wil hij wel uit een beker drinken. Een hele ander techniek.

Sterkte

Hoi,