Het weigeren van de fles!!

http://link.marktplaats.nl/206584504  dat is de link van een van mijn advertentie

Hoi Lisette,

Helaas weigert hij die spenen ook!!
En nu hij zo ziekjes is wil hij ook geen tuitbeker maar alleen de borst!!
zooo zielig! heb straks weer een afspraak bij de ha omdat hij een snotverkouden is en heel naar hoest en ook nog eens een middenoorontsteking heeft en veel spuugt en diaree heeft!
Vreselijk!   Kan het nog erger!
Ik blijf het wel proberen met de fles maar het lijkt wel of hij de fles gewoon niet  wil!

Nogmaals bedankt voor de spenen!

Groetjes Nesie

hallo nesie

Wat rot voor jullie zeg maar ja als hij snotverkouden is krijgen ze al amper adem en dan weigeren ziezo ook de fles en ja veilig warm tegen mamma aan. Milton loopt daarom sinds gisteren weer aardig te hoesten en wil alleen maar knuffelen en bij mij hangen maar hij wou toch naar de peuterspeelzaal. Er hangen weer allemaal virussen in de lucht. Bij Shanice zitten die boventanden weer te rommelen billetjes bloedens toe.
Ik zou zeggen sterkte en beterschap voor de kleine.

Groetjes lisette

Hoi nessie,

Dat is toch wel een beetje herkenbaar, mijn jongste van 10mnd krijgt ook nog bv en nu drinkt hij wel uit een flesje, maar de eerste keren was een drama, hij dronk een paar slokjes en dan stopte hij, ging die gewoon wachten tot mama thuis was, nu was het bij ons zeldzaam dat ik niet zelf kon voeden dus heb er niet teveel aandacht aan besteed, ook de middelste dronk pas goed na een maand of 8-9 uit een flesje!
Echte borstkindjesmaar kan wel lastig zijn ja..
Ik heb eigenlijk maar 1 tip en dat is misschien niet de leukste, maar wacht tot ze echt honger heeft, dus 1-2uur te laat! als ze honger hebben pakken ze vaak toch wat ze krijgen kunnen en als ze dat eenmaal een paar keer gehad hebben drinken ze waarschijnlijk zonder problemen!

Succes in ieder geval..en misschien op borstvoedingsforum.nl dat daar meer mensen zijn die daar ervaring mee hebben!

Gr Mj

ik had het zelfde met mijn dochter maar ik ben al over gegaan op fleswennen voor de hapjes..... ws red hij de dag met hapjes, net zo lang tot je weer terug bent... misschien oefenen thuis en je man de fles laten geven zonder dat je er bij bent?
succes

Hoi,

Je hebt die bekers ook van Nuby (een stuk duurder)

Dit zijn die van Prenatal zelf. Wat raar dat ze niet wist wat je bedoelde....
Hopelijk heb je hier wat aan.
Heel veel sterkte. Trouwens Myrthe wilde ook haar ochtendfles ineens niet meer, nu een andere pap erdoorheen gedaan en nu is het weer goed. Haar avondfles drinkt ze ook vaak niet. Alleen Roosvicee door deze beker. Tuitbeker snapt ze wel, maar dan moet dr hoofdje naar achteren om te drinken en dat wil ze niet.

Succes

Reneke

Hoi Reneke,

Heb de beker bij dezelfde Prenetal gehaald, wel een andere verkoopster!
Maar meneertje snapt het rietje niet en kauwt er steeds op. Een  tuitbeker met water of diksap dat gaat nu wel de goede kant op maar melk nog steeds niet.
Hij is nu 7 maanden zou hij dan al met een rietje moeten of kunnen drinken?
Hoe oud was Myrthe toen ze uit die beker ging drinken?

Een ander soort melk of fles ik heb inmiddels van alles geprobeerd maar helaas geen enkele flesje  melk drinkt hij. Maar goed hij eet wel zijn pap en groente en fruit. En krijgt nog bv dus hij krijgt wel voldoende binnen. Maar het is zo jammer want ik wil zo graag een dagje weg maar dat vindt ik gewoon weer zielig voor hem.

Liefs Nesie

Terug
Bovenaan