het zal toch zeker niet!!!!!!!!!!!!maar alles kan......

hoi voetbalgek,
Ik hoop echt voor je dat het raak zal zijn! Heel veel sterkte, ik had die test allang gedaan haha

ha die meiden,wat spannend allemaal zeg
of je nu zwanger bent of niet,en heb nu ook wel door dat echt de wonderen
de wereld nog niet uit zijn!
heb nog steeds het gevoel dat ik ongi word maar het blijft uit.(gelukkig)
maar dan moet het morgen ook niet komen,want kon vandaag bellen voor het ziekh.om mijn eileiders
door te laten spoelen met contrastvloeistof en dat kan morgen niet dus zal je zien morgen ongi.
en heb helemaal nergens last van misselijkheid of gevoelige borsten dus dat is wel jammer.
verder de zwangere dames van harte gefeliciteerd en wens jullie allemaal het beste!!!
gr liefs van voetbalgek xxxxxxxxxxxxxxxxxxthanks

Hi voetbalgek,

Ik ben benieuwd of je de test al hebt gedaan of niet! Ik hoop zo voor jullie dat het gelukt is! zelf heb ik vanochtend met mijn vriend een test gedaan...en hij was positief! ik kon het niet geloven en het voelt nog onwerkelijk! we moeten het echt nog even laten bezinken! maar zijn natuurlijk superblij!!!!

Hou je mij op de hoogte, ik ben erg benieuwd hoe het met je gaat!

groetjes, Dee

Hoi voetbalgek,
Het zou toch geweldig zijn als je zwanger bent. Ben erg benieuwd en ik  voor jullie,

Liegs Charlie

He voetbalgek,

Ik hoop het zo voor je! Wanneer ga je toch de test doen? Ik het echt spannend voor je!   En dat je nu naar de arts en dan waarschijnlijk direct een echo toch? IK krijg al bijna eelt op mijn vinges van het duimen voor je!!!!

Veel geluk.
Liefs Carina

Terug
Bovenaan