Het zijn er echt maar 700

Goedenavond dames

@ Debby,  heb net je  foto van die belachelijk goed uitziende taart gezien en de bakker is dicht

En ik heb al wat ingenomen maar niks helpt...ik ben bang dat alleen mijn bedje helpt.

@ Ida, wat lijkt me dat heerlijk, gewoon samen je verjaardag vieren...dat is tenminste leuk.
Ach, misschien valt het allemaal mee...
Is meestal als ik er tegen op zie...

nee gelukkig niet! maar mijn hubbie des te meer... alhoewel het de laatste paar jaar steeds beter gaat (ff afkloppen)

Bij het vieren van je verjaardag zou je je eigenlijk het volgende moeten afvragen (doe ik tenminste)

- als ik m'n verjaardag vier; voor wie doe ik dat dan eigenlijk? (mezelf of anderen)
- wil ik dat wel
- wat wil ik eigenlijk het liefst
- is dat ook haalbaar
- hoe kan ik dat op een schattige manier brengen zodat anderen begrip hebben voor m'n keuze

Want als je zo moe bent dan lijkt het me dat je het meer voor de ander dan voor jezelf doet en dan moet je misschien wel eerlijk naar jezelf en de ander zijn en zeggen dat je het liever anders zou willen. 't Is maar een idee he, maar zo doen wij het en het bevalt prima.

@ Issie, heb het ook gehad en is een tijd weg geweest. Sinds mijn zwschap weer af en toe een aanval. het enige wat helpt zijn paracetamol zetpillen ( ja is jukkie maar kan niet anders vanwege het kotsen ) en slapen in een donkere ruimte met zo weinig mogelijk geluid. Beterschap hoor, is zwaar k*##@$%$

Terug
Bovenaan