Het zijn er echt maar 700

Ja maar we doen het al anders want vooral mijn schoonouders willen het liefst allesbij elkaar, dus ook mijn familie zeg maar...en dat wil ik dus echt niet...
En dat heb ik al lief proberen te brengen...

Ik weet niet...verjaardag vieren hoort er een beetje bij vind ik...

En...manlief is jarig...het zijn zijn ouders he...

Ik poets mezelf wel op...

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-09-2007 20:07:47'));

Bij het vieren van je verjaardag zou je je eigenlijk het volgende moeten afvragen (doe ik tenminste)

- als ik m'n verjaardag vier; voor wie doe ik dat dan eigenlijk? (mezelf of anderen)
- wil ik dat wel
- wat wil ik eigenlijk het liefst
- is dat ook haalbaar
- hoe kan ik dat op een schattige manier brengen zodat anderen begrip hebben voor m'n keuze

Want als je zo moe bent dan lijkt het me dat je het meer voor de ander dan voor jezelf doet en dan moet je misschien wel eerlijk naar jezelf en de ander zijn en zeggen dat je het liever anders zou willen. 't Is maar een idee he, maar zo doen wij het en het bevalt prima.

hehehe, ff gequote.... eerste streepje = 1e antwoord

- ja ik doe het voor mezelf, vind het ook wel gezellig
-ja, vind het leuk
- het liefst dat ze na bepaalde tijd oprotten
-leg aan jezelf
- ik breng het niet schattig, ik zeg dan meestal tegen mijn hubbie (of andersom) kom schat, we gaan naar bed, de visite wil naar huis... hahaha, werkt altijd!

Groetjes Debbitch (in dit geval.. hahaha)

Tsja, daar heb je ook weer gelijk in.
Goed van je dat je je schouders eronder hebt gezet en ervoor gaat. Ik hoop van harte voor je dat het morgen lekker loopt en dat je wellicht ook effe geholpen wordt met de koffie enzo

@ j_u_f ik heb het vaak als ik spanningen heb...ik zou echt niet weten waar ik gespannen voor ben maar toch is het vaak zo...(misschien die verjaardag....)
Ik heb vandaag al van alles ingenomen, maar nog geen zetpil...
Heb ik ook niet in huis...

Ik ga zo mijn bed in, want dat comp. scherm is ook niet alles om naar te kijken...

@ Debby opnieuw hahahahahaha
je bent in elk geval heel eerlijk hahahahha

Nou, mijn schoonfamilie kennende doen ze maar weinig...maar hubbie daarentegen helpt wel altijd, gelukkig.

Groot gelijk Issie
Duik lekker vroeg je bedje in en rust lekker uit. Ik hoop echt voor je dat je morgen met een fris een pijnloos hoofd wakker wordt.
Ik zal aan je denken

Veel sterkte

Ida

Je hebt een gouden man Issie; fijn voor je
dan sta je er in elk geval niet alleen voor

Terug
Bovenaan