Het zijn er echt maar 700

quote: S_UU_S reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-09-2007 21:02:56'));

welke topic bedoel je Debby???

onder voeding- topic; beste forum gebruikers

quote: debby mv BElanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-09-2007 21:03:27'));

mss als ik 'm afkort dat je er achter kom??

MVM zegt dat jou iets??  (ook zo een BV-georiënteerde)

Oh die, maar die zit toch inmiddels bijna op de fles?
Je zat toch trouwens, volgens haar ook 'bij de club'

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-09-2007 21:03:29'));

Heeft het vandaag geregend dan? Hier heb ik er niks van meegekregen behalve vanavond. De zon scheen hier wel regelmatig.
Leuk dat Efraim aanstalten maakt om te kruipen. Al is het dan wel gedaan met de rust hoor. Alles moet namelijk wel uitvoerig verkend worden . Daar weet Debby alles vanaf, die rent ook de hele dag achter B'Elanna aan (smile), toch Debby?

Valt nu wel mee hoor... ze weet al waar ze wel en niet aan mag komen.. maar ik moet de juiskamerdeur dan wel dicht doen.. anders zet ze de sneltrein-vaart erin

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-09-2007 21:04:45'));

quote: debby mv BElanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-09-2007 21:03:27'));

mss als ik 'm afkort dat je er achter kom??

MVM zegt dat jou iets??  (ook zo een BV-georiënteerde)
Oh die, maar die zit toch inmiddels bijna op de fles?
Je zat toch trouwens, volgens haar ook 'bij de club'

Whaaaaaaajajajaja, je hebt de goeie te pakken Yes!! we have a winner!!!!
Brrrr, ik kreeg de rillingen van die opmerking...

Er ontgaat mij hier van alles... Maar wel leuk hoor idd, dat kruipen! Ik barricadeer hier de hele boel met de banken.... kan ie er niet uit... Anders gaat hij achter de honden aan en dat vind ik niet goed... De honden sluit ik ook weleens op hoor, kan Joran lekker in de rondte kruipen...

Moest zo lachen om die opmerking en had zo graag jouw gezicht willen zien bij het lezen ervan!

Ja, het begon te regenen toen ik om boodschappen wilde gaan...
Maar na die stort bui scheen de zon.

Terug
Bovenaan