Het zijn er echt maar 700

Jullie moeten voor de gein eens kijken bij zwanger en dan bevallen. Daar zit een of andere vroedvrouw uit de middeleeuwen die zulke lachwekkende tips heeft. Wacht, zoek even op welk topic...

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-09-2007 21:11:46'));

Moest zo lachen om die opmerking en had zo graag jouw gezicht willen zien bij het lezen ervan!

hahaha, nog al verbaasd en daarna rillerig... brrrrrr krijg de kriebels van dat mens

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-09-2007 21:12:54'));

Jullie moeten voor de gein eens kijken bij zwanger en dan bevallen. Daar zit een of andere vroedvrouw uit de middeleeuwen die zulke lachwekkende tips heeft. Wacht, zoek even op welk topic...

Het is de topic 'Hoelang na valse start bevallen'
Staat trouwens weer helemaal los van de voedings-discussie

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-09-2007 21:12:54'));

Waar... waar... kom..kom... vertel... vertel... zit te springen op mijn stoel....

Zeg lieve meiden,

Het is mijn avond echt niet

Ik kan jullie ook niet helemaal meer volgen met die voedingsdiscussie hoor. Zal wel aan mij liggen. Ik geloof dat jullie je sterk maken voor een goede zaak, dus ga zo door.
Verder is de verbinding hier waardeloos, dus ik kap ermee.
By the way, het is voor mij toch bijna bedtijd, dus ik ga vast tandenpoetsen.

Welterusten allemaal

Ida

Whaaaaaaa hahahahaha, ik heb écht bijna in mijn broek gepist van het lachen!!!! hahahaha
en ff een Quote (van 1 stukje) voor degene die het niet kunnen vinden:

Dag Loekie,

Vals …… wat is vals? Verkeerd - onzuiver of kwaad gezind staat in de ‘van Dale’.

Dat kan ik het fenomeen oefenweeën echt niet noemen.

Is er een lager niveau van hormonen en een zekere rijpheid van de baarmoeder, dan komen soms oefen contracties. Kan voorkomen bij moeheid en spanning. Veel weten we er niet van af.

Hoort er soms bij ……. en kan erg hinderlijk zijn

Accepteer en neem uw tijd.

Niet het emotie niveau omhoog brengen en uzelf zeggen ‘ik ga bevallen’. Vertrouw op uzelf en uw lijf. Ga maar mee met het unieke ritme van uw eigen lijf.

Ook het begin van de bevalling is interessant en uitdagend. Bewegen en ontspannen, de zinnen verzetten zijn praktische tipjes.

Maar u weet het zelf wel. Bevallen is geen race en voor iedere vrouw in iedere situatie opnieuw een uniek proces.

Plezier ermee. Ik weet dat u dit aankunt en hier mee om kunt gaan.

Lieve groet,
Tine Oudshoorn, verloskundige en consultant.

Wat een ouderwetse-zweverige zooi joh... hahaha, als er iemand bevalt is het beebje er al voor ze is uitgelult.. hahaha

Ga ook kappen, nog even wat tv kijken en wat drinken...

Doeg!!!

Dag Issie en Ida!

En lachen hé, dat mens. Ze heeft nog in veel meer topics gereageerd, heeft zelfs een top 10 ontworpen van dingen die je moet doen als je gaat bevallen, zoals een dagboek bijhouden??
Maar is wel leuk om te lezen!
Sil

Terug
Bovenaan