Heterotope zwangerschap

<p>Hallo dames ik vraag me af of iemand hier het zelfde mee maakt als ik  zal even bij het begin beginnen eerst had ik 10/10 en positieve test in mijn Handen super blij een tweede kindje wilde wij heel graag 3 weken later was er niets te zien op de echo echter bleef mijn hcg wel stijgen dus van alles kon het zijn buitenbaarmoedelijk of zwangerschap zonder locatie na om de dag bloedprikken en echo was er dan eindelijk een klein dingentje te zien nu was het gister mega buik pijn via de huisarts toch naar het ziekenhuis eindelijk was daar een vruchtje te zien helemaal blij!!! Maaaar bij m'n linker eilijder zat of beter gezegd zit vocht.. Nu maandag een echo om te kijken of mijn lichaam het zelf oplost dus eigelijk ben ik zwanger van een tweeling alleen een daarvan zit in de baarmoeder en een daar buiten hoe gek kan het lopen... Ik moest dit even van me af schrijven veel pijn kan eigelijk alleen maar zitte of liggen alleen als de pijn erger word moet ik naar de spoed en anders maandag afwachten </p>

Bah wat spannend! Heel veel sterkte! Laat je ons weten hoe het verder gaat?
Bij mij is een bbz ooit spontaan afgebroken, dus dat kan in elk geval ook gebeuren, en ik hoop voor jou in elk geval op het meest positief mogelijke verloop hiervan!

Er was een kloppend hartje tezien en bij m'n eilijder was wel vocht te zien Maar dat moet geen problemen geven ik ben zooo blij eindelijk duidelijkheid

Ja hier ook ervaring! Blij eindelijk een recent verhaal te lezen. Ik heb dit jaar twee keer een bbz gehad, beide keren eileider met vruchtje weggehaald. In juli bleek ik na een week nog positieve testen te hebben en bleek ik nog zwanger. Nu bijna 26 weken. De spanning is echt verschrikkelijk, het verlies om één van de tweeling en tegelijk de blijdschap nog zwanger te zijn, het is echt slopend.. ik hoop dat alles goed met je gaat, dat je het een plekje kunt geven en je zwangerschap verder goed verloopt!

Terug
Bovenaan