Hoi An,
lekker geslapen, was wel om 7.00 wakker. heb nog wel uit
geslapen tot nu 11.00 uur. man was om 3.00 ook al wakker geweest.
gaan zo eten en dan schuren. ik voel me nu goed ben blij dat ik nog even
heb kunnen uitslapen. na zo`n vermoeiende reis.
je hebt goed gedacht, dat we aan het winkelen zonnen en zwemmen waren.
je vroeg hoe de reis heen en terug ging. waren heen dus om 8.00 vertrokken naar schiphol. (mijn ouders hebben ons gebracht) koffie gedr. en om 10.15 waren onze vrienden er. ingechekt en door douane. koffie gdro. toen vlogen we om 13.30 met klm
naar new york. +- 15.40 toen hebben we moeten rennen kun je wel zeggen want het vliegtuig had wat vertraging. en als we deze vlucht misten misten we ook weer onze aan sluiting. ze hadden ons verteld dat de koffers door gelabeld zouden worden, maar dit was dus niet het geval!!! we hadden dit voor de zeker heid geschekt anders zit je op de cruise en je hebt niets!!! tjaa dan kunnne ze niet ff je koffers na brengen.
dus sjouwen met de koffers en new york (john f kennedy) airport is best wel groot,
moesten we met een treintje helemaal naar de andere kant. eenmaal weer ingeschekt kwamen we bij de gate had het vliegtuig vertraging!!
wat gedronken en zijn toen zo 18.15 ipv 17.15 de lucht ingegaan. met american airlines naar san juan is puerto rico. aangekomen om 23.30 toen weer wachten op de koffers en meteen naar hotel. normandie waar we een nachtje hebben geslapen.
de volgende dag om 11.00 naar cruise gegaan met taxi.
en terug was het zo`n beetje hetzelfde. hadden we van new york naar amsterdam vertraging van een uur. maar omdat we wind mee hadden hebben ze dit in gehaald. we kwamen dus om half 12 in amsterdam. mijn moeder zou ons ophalen en ma van mijn man. waren gister dus om 3 uur thuis. moet nu nog 2 wasjes doen en dan is het klaar. zo he! je doet er dus onderhand 24 uur over voordat je op plaats van bestemming bent! maar we hebben dan ook alle dagen super weer gehad geen druppeltje regen!!
nee als je temp. lager is hoef je de ovu test niet te doen, mijn temp was vanmorgen 37.7 ga het nu weer bij houden. ik weet het ook niet, de een zegt om de dag de ander zegt weer dat het niets uitmaakt. ik zou gewoon doen wat je zelf fijn vindt.
ik stond trouwens op de weegschaal net en ben toch wel een paar kilootjes aangekomen. normaal weeg ik 56 en nu was het 59,3 dus maar even opletten is toch best veel na een weekje. maar goed ga nu ff opletten met snoepen.
vevelend joh zo met je zwager en schoonzus!
als je twijfeld niet doen, een huis is zo gekocht, en daar zit je dan voor 'langere tijd.
het is niet zo makkelijk ik verkoop het wel en koop maar weer een ander huis.
kijk lekker rond en vergelijk het dan met het huis van je zwager.
wil je wel in dezelfde plaats blijven wonen of wil je ergens anders gaan kijken.
hoe was het op je werk? druk geweest met alle kids die vol spanning zitten met de sinterkalaas!! het is nu alweer half 12 geweest!!
tot vanavond ! groetjes
Liefs, Bianca