Hey Bianca!

A

Anoniem

Guest
Hoi Bianca,

Hoe was jullie vakantie?
Is het erg warm geweest?? Ben je erg bruin? etc,!!

Het is vroeg nu en je zal wel pas vanavond reageren. (misschien heb ik  dan al weer wat getypt naar je). Ik ben vandaag vrij maar heb het nog druk.
Ik ben met die ovu testen afgelopen di. gestart. Alle nega. Tot gisteren een lichte 2de streep. Die is ook nega volgens de info. van de test. Maar misschien heb ik vandaag mijn ovu. Zie ik einde deze ochtend wel. Het is nog knap lastig 4 uur niet plassen.
Die ovu.testen doe ik ook niet meer na deze. Valt toch tegen.

Heb je goed kunnen klussen??
Ik heb toch nog vaak op de site gezeten kon het niet laten.

Liefs An
O,ja de site doet alweer een aantal dagen irri!!!

Hoi Bianca,

Je bent nog niet online geweest zie ik.
nou van morgen was er helemaal geen 2e streep te zien.
Zou ik dan toch gisteren mijn ovu. hebben gehad?
Ik heb nog 3 testen liggen ga morgen denk ik over slaan en dan
woensdag weer Of niet. Even over slapen. hahaha

Je zal wel moe zijn.
Wij gaan als het goed is deze week de koopakte tekenen.
spannend.

Liefs An

Hoi An!!!  

ja daar ben ik weer... de vakantie was heerlijk!
elke dag tussen de 30/35 graden. wat een verschil met hier!
lekker genoten, uitgebreid gegeten (paar keer per dag.)  
ben benieuwd of er een paar kilo is bijgekomen..maar zal wel meevallen.
wat verkleurd maar niet super bruin hoor, hebben ook maar twee keer s`middaggs
liggen zonnen. veel gezien, en natuurlijk 1/2 keer per dag geklust!! om de dag is beter
zeggen ze maar we zaten ook met een tijdsveschil van 6 uur dus we gingen er gewoon helemaal voor.

ik had afgelopen dond vrij zat wel wat buikkrampen s`morgens.
net alsof ik ongi moet worden. heb op de vakantie niet getemp. anders was ik er toch nog teveel mee bezig vondt ik. we hebben wel die capsules allebei elke dag ingenomen. en natuurlijk folz.

we waren om 3 uur vanmiddag thuis boodschappen gedaan en hebben al heerlijk stamppot gegeten!! daar is het weer wel voor nu! we zijn ook ruim 24 uur onderweg geweest. ben nu ook erg moe. man ligt nu beneden op de bank te slapen.
raar joh!! heb al de hele tijd last van dat ik nog op een boot zit. straks ook al toen we zaten te eten. lijkt of ik op en neer beweeg! morgen zullen we weer heeel vroeg wakker zijn. de hele week denk ik. niet zo fijn maar zijn we wel weer vroeg op om
te klussen! schuren en schilderen bedoel ik dan he!!
heb al weer een paar wasjes gedraaid en alles opgeruimd.

ik heb nog wel aan je gedacht, hoe is het bij jullie gegaan?
dus de ovu testen bevalt je niet zo goed.
ik weet helemaal niet hoe het allemaal werkt met deze testen.
stel ik zou donderdag mijn eisprong hebben gehad zou jij het dan niet vandaag en anders morgen moeten hebben?

idd lastig als je pas mag testen als je 4 uur niet naar wc bent geweest.
ik zou als ik jou was toch morgen nog een test doen.
je zou deze dagen toch je eisprong moeten hebben.
op babybrabbel was het bij mij dond dus ik denk dat het klopt.

ga zo even nog op die site kijken.
moet je morgen werken? zo,ja werkze en dan hoor ik je snel weer!!!

Gefeliciteerd !! dus jullie gaan deze week tekenen!! spannend joh!
dan is het echt van jezelf, of ja van jullie samen!
fijn dat het allemaal nog goed is gekomen!!!

ik ga nu echt slapen, ben benieuwd hoe laat ik morgen weer wakker ben.
XXXX

Liefs, Bianca

Hoi Bianca,

Dus het was een leuke en mooie vakantie.
Hoe ging de reis heen en terug?
Ja, gek is dat je het gevoel hebt dat je nog op de boot zit. hahhaa
Dus jullie gaan in huis klussen.
Hoe voel je nu was je vroeg wakker??
Ik ben echt blij dat je er weer bent. Ik dacht ook vaak aan jullie.
Dan dacht ik zullen ze nu lekker aan het zwemmen/zonnen/winkelen zijn.

Nou ik heb geprobeerd om het nu juist om de dag te doen. Wij doen het normaal bijna elke dag. (we hebben alleen do.vrij.za.en zo. zoals je weet) Alleen zondag hebben we het 2 keer geklust op 1 dag.
Ik ben ook nog aan het tempen en mijn temp is zo rond de 36.7. vanmorgen zelfs 36.5 dus zal vandaag geen eisprong hebben dus gebruik geen ovu. test.

Het kopen gaat nu ineens helemaal niet meer door. Dus we gaan niet tekenen.
Mijn zwager en schoonzusje deden moeilijk. (wij kopen het van hun)
Ze willen pas in januari verkopen ivm belasting. Mijn zwager had al meer moeilijk gedaan. Dus mijn vriend en ik zijn het nu helemaal zat.
We hebben besloten dat we gewoon gaan zoeken naar een ander huis. Waar geen familie mee te maken heeft.
Dus we wachten nog even met een huis kopen. Er valt nu wel een last van me af want het zat me erg dwars hoe ze deden. Ging ook steeds meer twijfelen.

Ik moet vandaag werken. Ga zo ook naar mijn moeder en dan even naar de winkels.
Dan naar mijn werk.

Veel plezier met klussen en ik kijk vanavond nog wel.

Liefs An

Hoi An,

lekker geslapen, was wel om 7.00 wakker. heb nog wel uit  
geslapen tot nu 11.00 uur. man was om 3.00 ook al wakker geweest.
gaan zo eten en dan schuren. ik voel me nu goed ben blij dat ik nog even
heb kunnen uitslapen. na zo`n vermoeiende reis.

je hebt goed gedacht, dat we aan het winkelen zonnen en zwemmen waren.
je vroeg hoe de reis heen en terug ging. waren heen dus om 8.00 vertrokken naar schiphol. (mijn ouders hebben ons gebracht) koffie gedr. en om 10.15 waren onze vrienden er. ingechekt en door douane. koffie gdro. toen vlogen we om 13.30 met klm
naar new york. +- 15.40 toen hebben we moeten rennen kun je wel zeggen want het vliegtuig had wat vertraging. en als we deze vlucht misten misten we ook weer onze aan sluiting. ze hadden ons verteld dat de koffers door gelabeld zouden worden, maar dit was dus niet het geval!!! we hadden dit voor de zeker heid geschekt anders zit je op de cruise en je hebt niets!!! tjaa dan kunnne ze niet ff je koffers na brengen.
dus sjouwen met de koffers en new york (john f kennedy) airport is best wel groot,
moesten we met een treintje helemaal naar de andere kant. eenmaal weer ingeschekt kwamen we bij de gate had het vliegtuig vertraging!!
wat gedronken en zijn toen zo 18.15 ipv 17.15 de lucht ingegaan. met american airlines naar san juan is puerto rico. aangekomen om 23.30 toen weer wachten op de koffers en meteen naar hotel. normandie waar we een nachtje hebben geslapen.
de volgende dag om 11.00 naar cruise gegaan met taxi.

en terug was het zo`n beetje hetzelfde. hadden we van new york naar amsterdam vertraging van een uur. maar omdat we wind mee hadden hebben ze dit in gehaald. we kwamen dus om half 12 in amsterdam. mijn moeder zou ons ophalen en ma van mijn man. waren gister dus om 3 uur thuis. moet nu nog 2 wasjes doen en dan is het klaar. zo he!   je doet er dus onderhand 24 uur over voordat je op plaats van bestemming bent! maar we hebben dan ook alle dagen super weer gehad geen druppeltje regen!!

nee als je temp. lager is hoef je de ovu test niet te doen, mijn temp was vanmorgen 37.7 ga het nu weer bij houden. ik weet het ook niet, de een zegt om de dag de ander zegt weer dat het niets uitmaakt. ik zou gewoon doen wat je zelf fijn vindt.
ik stond trouwens op de weegschaal net en ben toch wel een paar kilootjes aangekomen. normaal weeg ik 56 en nu was het 59,3 dus maar even opletten is toch best veel na een weekje. maar goed ga nu ff opletten met snoepen.

vevelend joh zo met je zwager en schoonzus!
als je twijfeld niet doen, een huis is zo gekocht, en daar zit je dan voor 'langere tijd.
het is niet zo makkelijk ik verkoop het wel en koop maar weer een ander huis.
kijk lekker rond en vergelijk het dan met het huis van je zwager.
wil je wel in dezelfde plaats blijven wonen of wil je ergens anders gaan kijken.

hoe was het op je werk?   druk geweest met alle kids die vol spanning zitten met de sinterkalaas!!   het is nu alweer half 12 geweest!!
tot vanavond !   groetjes

Liefs, Bianca

Hoi Bianca,

Ja dat is best lang zo'n reis. dus de airport was erg groot.
Ik ben ook mijn laatste vakantie aangekomen ook 3 kilo en nu nog eens
2 kilo de laatste 2 maanden. Ben dus op dieet maar heb gewoon honger.
Ik probeer dan gewoon fruit te eten ook al is dat moeilijk. Ik volg Sonja bakker dieet.

Zo jou temp is hoog! Wie weet is het raak geweest!

Ja de kinderen zijn helemaal hyper vanwege de Sint. maar wel leuk.

Net voor mijn vriend zijn ontslag brief geschreven en morgen op de bus.
Ook heb ik zijn baas een mail getsuurd namens hem.
Dus per januari begint hij bij zijn nieuwe baas.
Heeft jou man al zijn ontslag ingediend?

Zo dus al flink aan het klussen!!

Fijne avond!!

Liefs An

Hoi An,

en werkt het sonja bakker dieet?
misschien ook iets voor mijn man.
over mijn temp. ik had dit wel rond 11.00 uur gedaan.
morgen vroeg weer kijken wat dan de temp. is.
hopen om 8.00 opte staan.

net thuis, vandaag veel gedaan. geschuurd en alle bladeren uit de tuin vijver weer
schoongemaakt alle bladeren eruit. net erover gedaan dus de tuin is weer winterklaar.
vanavond verf etc gehaald zodat we morgen aan de gang kunnen. net thuis, bij mijn ouders geweest, werden ook uitgenodigd om morgen een hapje te eten. slaan we natuurlijk niet af. kunnen toch maar tot 5 uur schilderen want na vijven wordt het ook donker.

snap ik dat de kinderen helemaal hyper zijn zo`n spannende tijd voor ze!!

mijn man is deze week nog vrij. en begint maandag weer. hij zegt maandag of dinsdag zijn baan op. als het maar voor 1 dec. is. en als het goed is heeft ie nu nog zo`n 3/4 dagen staan. deze probeert ie dan de week na kerst te pakken zodat ie eerder weg kan. en per 2 januari begint ie dus bij z`n nieuwe baas. hij heeft er ook super veel zin in. ik weet eigenlijk niet of ie een ontslag brief moet geven.

nou wordt vervold ons klusprogramma!! ha,ha,ha!
tot morgen.

Liefs, Bianca

Hoi Bianca,

Sonja Bakker dieet werkt goed wat ik van anderen weet. Een kennis van me is sinds september tot nu 7 kilo afgevallen. En ze doet het niet zo streng als in het boek staat want s'avonds eet zij namelijk bij haar moeder. Ze eet gewoon dan wat minder. Maar ontbijt, lunch en de tussendoortjes eet ze wel.Zaterdags mag ze wel 1x wat ze lekker vind eten. Ik doe het dus ook zo. Ben nog maar net begonnen maandag. Het is toch een moeilijker dieet dan ik dacht. Heb best vaak honger en dan pak ik fruit.
Mijn moeder bakt wel alles in olijfolie voor mij. Ze maakt vanavond iets vanuit de dieet boek klaar. Ben benieuwd hoe het smaakt. Zelf ga ik op donderdag en zondag koken vanuit het boek. Want ik blijf wel op vrijdag friet eten alleen dan ook in olijfolie bakken en wat minder pakken. Zaterdags doen we meestal makkelijk en dat hou ik zo.
Ook ken ik nog 2 mensen en die zijn 11 kilo en 23 kilo kwijt.
Dus het werkt wel.

Dus je man gaat het volgende week zeggen. Spannend.
Ben jij niet deze hele week vrij? Of wel?

Dus vandaag fijn verven. Ja het wordt vroeger donkerder dus je hebt groot gelijk. En het scheelt tijd als je niet hoeft te koken.

Oke dus je hebt om 11.00 getempt maar dan is het nog best hoog vind ik.
Ben benieuwd wat je temp vandaag is.

Straks weer werken.

Liefs An

Terug
Bovenaan