Hey Bianca!

hoi hoi

ik was vergeten te vragen zullen we niet weer een nieuw onderwerp
aan maken? zal ik het doen of jij?
maakt me niks uit. ik zie het wel.

Liefs, Bianca.

ojaa ik ben ook wel nieuwsgierig wat je vriend voor je heeft gekocht...
spannend wat zal het toch zijn...

het mooiste cadeau zal in jan 2007 uit moeten komen... hopen we!!!

doei doei!

Hoi Bianca,

Is goed hoor een nieuw onderwerp maken. Mag jij deze keer doen. hahahha

Het gaat wel wat beter ik pieker ook te veel. Ik ga echt proberen minder hier te komen. Dan bedoel ik nog maar 1x per dag. Of wel s'ochtends of s'avonds. In mijn klus week denk ik zelfs om de dag of een paar dagen niet. Als het lukt.

Wat me vooral steekt met die vriendin en 2 nichtjes ze waren in 2 maanden zwanger. 1 nichtje die 11 weken zwanger is en die vriendin zeggen ook regelmatig snap niet dat je nog niet zwanger bent. Dan denk ik nou jullie denken dus dat het zo gemakkelijk gaat. Maar dat is niet zo. Ze zeggen even later wel vind het echt vervelend voor jou dat het nog niet is gelukt. Ze bedoelen het goed maar toch heb ik er moeite mee.
Maar ik ga aan leuke dingen denken de kerst bijvoorbeeld.

Ik ben trouwens nu 4,5 kilo kwijt en weeg dus 91,5. Ik ben vanmorgen begonnen met fietsen (hometrainer) en buikspieroefeningen. Ik wil proberen deze week 2 kilo kwijt te raken. Ik zou het leuk vinden als ik met kerst onder de 90 kilo ben. Ook al is het 89,5 dan ben ik al blij. Ik val nu 1 of 0,5 kilo af de laatste 2 weken. Ik zal wel weer na de kerst 90 wegen denk ik maar dat is niet erg. Dan ga ik weer elke dag trainen net als nu en ben ik zo weer onder de 90 kilo.
Ik hoef eigenlijk nog maar 0,5 kilo en ik heb mijn eerste streef gehaald. Ik zou 5 kilo per keer doen. Geeft wel een goed gevoel en dat in 4 weken.
Een broek die ik pas had gekocht 6 weken terug zakt nu af. ahahhahahaha

Ik heb donderdag nog getest. Daarom ook een baal dag denk ik. Was nega. had het wel verwacht maar toch baalde ik. Zaterdag was ik gewoon erg moe en zat niet lekker in mijn vel.

Bij mijn opa was het gezellig alleen was hij ziek. Dat vond ik niet fijn was ook erg wit en had 39 graden korst. Maar hij zei zelf dat het wel ging. We waren ook op tijd thuis want rust is nu het beste voor hem.

Bij mijn schoonzusje was ook leuk.

Ga zo weer werken. Ik kijk vanavond nog wel 1x keer maar vanaf morgen maar 1x per dag.

Moet jij werken?
Ja laten we hopen dat we goed het nieuwejaar beginnen hahahhahaa.
Ik doe trouwens niet tempen. Ik doe dat deze keer niet.
Ik heb het gelukkig volgende week ook druk in mijn klus week. Dus wordt ik veel afgeleid. Dat is wel fijn.

Maar als jij je eisprong voelde stijgt de temp. pas na 2 dagen. Dat is niet gelijk die dag. Ben benieuwd.

Werkse als je moet werken.

Liefs An

Terug
Bovenaan