hey wendy! vorige topic is weg!

hoi hoi

had je mn vorige reactie nog gelezen op jou laatst stukkie? zo niet dan tik ik het nog wel een keer maar vroeg het me af?!

groetjes en een dikke knuffel van mij en yara

hey Jose

Ik had hem gelezen hoor,bij mij staat de 2 lijst er nog wel,bij jou niet meer ?

Zeker wel een leuk gezicht he die tandjes,vooral als ze dan alleen onder zitten of boven ,hihi.
Bij Isabella zie ik nog niet echt iets wel gaat ze alles pakken en overal in bijten.
Zo ook aan me oorbellen trekken en haar echt geweldig,uhm.
Gisteren kwam de fotograaf van de krant en heeft van ons gezinnetje[klinkt zo leuk]
een foto gemaakt.omdat Isabella de jongste inwoner is van dit dorp.echt een leuke foto van antoine en isabella en ik staat er weer raar op natuurlijk met windkracht 8 op de foto de andere foto vind ik leuker,dan lopen we met de kinderwagen door de straat.zal morgen de krant wel mee nemen kan je het zien.

Ik heb me draai nu wel aardig gevonden ,met het werk heb ik het onwijs naar me zin,van Isabella kan ik nu ook lekker genieten.verder gaat het gewoon   weer zijn gangetje.Maar inderdaad al denk je van zo nu doe ik het altijd zo want dat gaat lekker zo dan gooien ze ineens weer hun ritme om en kan het weer helemaal anders gaan.
Daar had ik het in het begin wel moeilijk mee,vooral omdat ik altijd de controle over alles wil hebben wat er gebeurd.Ik ben er inmiddels wel achter gekomen dat het zo niet werkt bij een kleintje.

Ook zo een geweldige jeugd gehad zeker!erg he je wilt gewoon dat je ouders normaal zijn[net zo als bij de meeste]en dat je ,je zeker niet hoeft te schamen voor je pa of ma.Ik hoop echt dat ik een moeder voor isabella  word die er altijd voor haar is,als ze me nodig heeft en naar haar luisterd en voor wie ze zich zeker niet hoef te schamen en nooit tegen haar liegt en haar bedonderd en haar keer op keer terleursteld en zeker niet slaan als ik het met woorden niet meer af kan..Kan jij ook  hele boekendelen schrijven over je vader ?
Ik wel over me moeder met haar hele belevenis waarvan ze zelf nog maar een derde van weet.Wij hadden ook zoiets[vooral ik]van ojeetje wat moeten we nu met haar,ze wou zo graag oppassen en ik wilde haar natuurlijk weer een kans geven.maar antoine had al de helepoos zoiets van ik wil het niet en mijn gevoel was ook niet helemaal  goed erover.dus hebben we daarom ook besloten dat we het niet doen.En dat ik dan op een zaterdag ging werken ,omdat antoine dan kon oppassen.Het voelt zo gewoon veel beter.Wel ben ik af en toe bang dat ze dan misschien me schoonmoeder lastig gaat vallen omdat die wel mag oppassen en zij niet.Zeker als ze drinkt zie ik dat nog weleens gebeuren.Zocht je vader zelf weer contact met je toen je was bevallen of heb je zelf hem opgebeld?Ik vind het wel knap van je dat je hem zolang niet heb gezien,mij is het nooit gelukt hoeveel pijn ze ons ook heeft aangedaan ik ben er uiteindelijk altijd weer naar toe gegaan.Ik zeg wel eens als het een vriendin zou zijn geweest en ze flikte hetzelfde als me moeder hoefde ik haar echt nooit meer te zien.Maar bij me moeder lukt dit toch om een of andere reden weer niet.
Ik had ook juist na me bevalling heel erg veel last van dingen die omhoog kwamen van vroeger.had jij dat ook?Verder is het bij mij maar ook bij  me zusje altijd in ons leven zo geweest als er een mooi ding gebeurde kwamen daar achteraan altijd wel weer een zooitje ellende.Dus toen isabella werd geboren kon ik ook nog niet echt van haar genieten was bang om haar weer kwijt te raken.Nu gaat dat gelukkig allemaal weer goed hoor! Heb je nog wel contact met je zusje?hebben jullie ook zoeen sterke band?Hoe kan je vader zoiets doen he,dat snap je toch niet!Het lijkt wel alsof ze geen schuld gevoel hebben he!Ik zou mezelf het nooit kunnen vergeven en zou  haar nooit meer onder ogen durven te komen.Maar hun geven echt nergens om behalve om hun drankje.Nou ik ga stoppen ligt er eentje te brullen tot morgen groetjes wendy en Isabella

hoi hoi

nou hoop dat de site nu wel mn reactie pakt..had zoals ik zei gister echt een heel eind zitten tikken wil ik het opslaan is het weg.... werd er niet blij van!!
maar goed.. poging 2

ik herken dat heel goed ja.. dat je wilt dat bij jou thuis alles normaal is.. net als bij je vriendinnetjes maar ondertussen is het alles behalve dat.. mijn vader drinkt echt al vanaf dat ik me kan herrineren.. en ik heb me er altijd tegen verzet zolang als dat ik me kan herrineren.. ik schreeuwde als enige in huis altijd tegen hem dat hij moest stoppen met dat vieze bier.. helaas.. het heeft weinig uitgehaald.. diverse keren gehad dat de politie mn vader thuis kwam brengen omdat hij met zn dronken hoofd omgevallen was en niet meer zelf naar huis kon komen.. aardig wat keer het ziekenhuis gezien omdat hij van zn brommer was gevallen.. aardig wat instanties aan de telefoon gehad en alle deurwaarders ken ik bij naam geloof ik.. maar goed.. wie weet komt 1 van die dingen nog eens van pas .. ik lach er nu maar om...

de band met mijn broer en zusje is er juist niet sterker uitgekomen.. ik vond hen altijd maar zwak omdat ik als enige me afzetten.. en zij waren juist een beetje 'bang' voor mij omdat ik zo sterk overkwam.. is nu nog.. als ik mijn vader zie.. is het op mijn voorwaarde en mijn regels.. houd hij zich daar niet aan.. oke.. dan is het klaar..   broer en zusje kunnen dit niet.. die laten zich klem zetten.. al snap ik dat nu wel beter..

vind het super dat jij en je zus juist wel heel sterk  samen staan!! voor jullie allebei erg fijn denk ik. zijn jou ouders ook uit elkaar?

toen yara geboren werd heb ik ook wel een paar momenten gehad dat ik het even niet meer trok.. ook door vroeger idd.. en snapte niet dat de geboorte van yara   niet 'kapot'   gemaakt kon worden door andere.. t zelfde al mn relatie met dave.. juist omdat ik altijd gewent ben geweest om alles alleen te doen.. is het nu soms moeilijk om dingen samen te doen.. en te delen..
ach.. soms ga ik nog op mn bek... maar we staan elke keer samen op!

ik moet zeggen dat ik het ook wel weer lekker vind werken. juist ook die zaterdag gezellig met jou.. en toch ook die jongere meide zodat het lekker soepeltjes verloopt!

yara is vannacht wezen logeren.. ik vond het deze keer moeilijker dan de vorige keer.. echt erg.. dave slaapt nu ook nog en ik zit aangekleed, gedoucht en gegeten klaar zodat we haar strakkies op kunnen halen.. hahah... terwijl vorige keer ik pas na 2e zoiets had.. maar goed..   ze is tegenwoordig zo aanwezig dat ik haar nu echt mis! maar goed.. is weer een heel verhaal geworden.. zal het niet langer maken.. enne.. ik zie nu alle topics weer :D en ik maar denken dat ie weg was!

knuffel voor isabella...x jose en yara

Hey Joseetje

Eindelijk kan ik weer op internet,Ik weet niet wat er was maar ik kon er niet op een paar dagen.Nu merk ik pas hoe verslaafd ik ben zeg.Ik zit er nooit zo lang op,maar ben wel benieuwd of ik al een reactie heb gehad enz.

Ik vind het heel erg knap van je dat je jezelf zo goed tegen je vader heb beschermt,maar aan de andere kant is het natuurlijk ook heel slecht als je zo jong al moet vechtte en voor jezelf op moet komen je moet gewoon nog kind en   later een puber kunnen zijn.Juist in zulke situaties moet er iemand je te hulp schieten zeker je  moeder,toch?.was hij ook geweldadig tegen ze dan dat ze er niet tegen in durfde te gaan ?Wat je allemaal schrijft over je vader ik herkent het helemaal Ik had  kan het zelfde over mijn moeder   kunnen schrijven.Zijn jou vader en moeder wel gescheiden?
Jammer genoeg zijn mijn ouders nooit gescheiden me vader kreeg nu alweer 6 jaar geleden huidkanker.We dachtten van nou dat snijden  ze even weg en dan word hij wel weer beter,maar bij hem was het de ergste vorm  ervan en het waren melanomen en ze waren al uigezaaid naar zijn oksel[Lymf] en lanzamerhand in de loop van 2,5 jaar zat het in zijn longen en later zelf ook in zijn hoofd.na zichzelf helemaal kapot te vechtten voor me zusje en mij , is hij op  2-11-2006 overleden.Toen ik al bij het begin hoorde dat hij kanker had wist ik al hij gaat het niet redden ik was er iedere keer letterlijk ziek van als hij naar het ziekenhuis moest om weer een uitslag te krijgen.En ook gigantisch  kwaad waarom nou hij en niet me moeder.Zij leeft erop los en heeft de raarste ongelukken en al gehad en al een paar keer op het randje gezeten dat ze zichzelf bijna dood had gedronken en  me vader die ons  heeft opgevoed en altijd er voor ons was word ziek en kan er niks tegen doen.Ik werd echt gek alleen al bij de gedachtten dat hij er niet meer zal zijn.nou 3,5 jaar later mis ik hem vooral nu weer heel erg, hij had het super gevonden om opa te zijn.Maar ik denk altijd maar zo hij ziet het toch allemaal wel alleen vanaf een andere plek.[Geloof niet in een  god ofz hoor]

Ik vind het ook erg gezellig samen met jou te werken jij praat ook gewoon over van alles,maakt geen geheimen over de bevalling enz.was lachen he zaterdagochtend met mo en mirjam.
Vindt jij  Ger ook zo anders geworden,gisteren was ik met haar aan het werk en ze deed net alsof ik weer voor het eerst was echt irritant gewoon echt zoeen beetje van doe dit doe dat.Ik weet ik mag  niet roddelen..maar ik merk gewoon dat ze heel erg opgefokt is.Ze vertelde dat ze vorige week te veel had gewerkt en dat ze blij was dat ze nu 3 dagen vrij was kon ze beetje bij komen.Ik dacht zo kan ik mooi even zeggen dat ik dit  ook aan haar merkte  je doet zo opgefokt de laatste tijd..maar ik werd alleen raar aangeken en er werd niet echt opgereageerd en ze  ging weer verder zeuren  had gewoon koppijn ervan,hihi.nou genoeg geschreven  voor  vandaag.Had de net ook al een mailtje van weet ik veel hoelang naar me tante gestuurd krijg een beetje type wijsvingers,hihi.kan niet met meerdere vingers type.nou see you zaterdag weer x van Isabella aan Yara en jou groetjes wendy

hey Jose
Ik had gisteren de dvd geken van het feestje,we staan er allebei op wat leuk he,hihi.
Ik wou niet in beeld komen,heb er zo een hekel aan.toch ga ik zitten kijken van zie je mij ook ergens...en ja hoor recht in beeld.wel grappig.ik moest ook erg lachen om sabine staat er leuk op de camera 2 keer...met haar ijsje hihi.
Nou die koppijn die ik kreeg een maandag had ik al vanaf zaterdag en kwam niet door gerdaatje hoor ik heb het de hele week al gehad,geweldig,maar niet heus![de rooie vlag hing uit en dan kan ik ook,maar weinig hebben of ik heb koppijn]
Ik ga vanmiddag naar een vriendin die 1 dag eerder is bevallen gaan we even vergelijken wie het hardste groeit,ze heeft een zoontje en die was bij de geboorte veel groter maar als ik het zo hoorde gaat isabella daar aardig in de buurt komen.Even weer stoom uitblazen bij elkaar over waar je gek van wordt nu de baby er is,nier doorslapen,en wat onze mannen in het begin wel doen en nu niet meer of eigelijk gewoon even heerlijk klagen bij elkaar ,netzo als wij doen,hihi.Ben je trouwens nog bij de dokter geweest? of heb je er nu geen last meer van gehad.nou ik hoor het wel.
antoine zit nu Isabella een soepstengel te geven hij had gehoord van mij dat Yara bij jou ook al een lang vinger kreeg toen ik bij jou was dus wil hij nu ook gelijk met alles beginnen.zondag krijg ze haar eerste fruithapje ben benieuwd hoe ze het vindt .de soepstengel zit nu  over haar hele gzicht en ze vind het heerlijk...nou geniet van je avondje en ik zie je morgen weer doei doei X aan Yara van Isabella  groetjes wendy

zo...hihi.. ik zit!! man weg, kind slaapt.. heerlijk!! ik heb yara net dr groentehap gegeven, dave had het opgewarmt, dus ik daarna danoontjes en heb dr op bed gelegd, wil ik net het potje weggooien...... heeft ie de helft opgewarmd!!! yara zal morgen dus wel vroeg honger hebben! haha ach.. dan slaapt ze daarna maar weer even verder.

was een lekker daggie.. vanmorgen was wel even doorlopen met zn allen maar heb echt lekker gewerkt.   was wel lekker dat we eerder weg konde..
maar wat leuk dat ze die soepstengel al zo lekker vind. dave wilde ook ineens toen ze 4 maanden was met alles beginnen.. en nu vind hij het veel te hard gaan. van de week zat ze bij ons aan tafel en gaf ik dr een stukje olijvenbrood, gaat er gewoon in alsof ze nooit anders eet.. ze geniet er echt van. ze heeft nu ook weer wat nieuws, als je dr eten geeft of tegen dr zit te praten doet ze dr hoofdje scheef en gaat verlegen/lachend kijken! je weet echt niet wat je ziet!

leuk he dat bij kletsen met mama's die kindjes hebben in de zelfde leeftijd, je blijft toch vergelijken..tenminste heb dat wel met yara dr 'vriendinnetje' lotte..juist omdat ze zo weinig schelen.

fijn he?! die rode duiveltjes! ik word echt doodziek er   van.. sinds ik dat spiraaltje heb kan ik er nog niet omlachen. ben vorige week 4 dagen niet ongesteld geweest.. en gister begon het weer!!! nou.. echt.. was pislink gister.. vandaar denk dat ook ik het snel zat was. al dat gezeur soms.
maarja joh..

nog even over onze geweldige drinkende ouders... mijn vader was niet geweldadig.. nee.. dat had er nog eens bij moeten komen..maar mn moeder heeft er gewoon nooit een woord over gezegt.. geestelijk heeft ze wel een aardige tik gehad denk ik.
ik kan me jou frustratie erg goed voorstellen, je moeder die er maar op los leeft en je vader die zo voor jullie knokte... denk dat ik er ook vreselijk boos over zou worden.. vind het wel extra knap trouwens dat jullie er zo mee omgaan, al zal het natuurlijk niet altijd makkelijk zijn. mijn vader is nu sindseen jaar clean.. maar ziek blijf je toch altijd.. hij heeft het voor elkaar om zo diep in de schulden te komen dat er gewoon geen toekomst meer is, en elk zetje kan er dus 1 teveel zijn om weer te beginnen, soms ben ik erg bang dat een uitspraak of beslissing van mij dat zetje zal wezen..maar goed.. probeer daar maar niet bij stil te staan.

heb de dvd ook zitten kijken!! vond het wel lachen!!! haha.. ik kwam wel net ff erg duidelijk in beeld! haha maar goed.. jij ook! en die sabine idd! echt leuk!

daniel vanmiddag.. zegt ie ineens.. vind het wel leuk dat jij en wendy heel de tijd over jullie kids praten.. hoor je ook eens hoe vrouwen dat beleven! t is wel een droppie hoor! vind het echt leuk zo op zaterdag, lekker kletsen over ze.. jammer dat je toch nog zo'n stukkie uit elkaar woont. heb met gerda afgesproken dat we maar weer eens af moeten spreken.. wacht nog even af... kijken of het nog wat bij draait..

het is weer een heel eind geworden! ik ga even die foto doormailen als het lukt en anders laat ik het dave morgen even doen.
weltruste voor strakkies, enne..een dikke knuffel van yara voor isabella! xx

hey Jose hoe gaat ie met jullie?hier gaat alles best!
is al bijna weer een week verder  voordat ik reageer,hihi.vind ikzeker een lieve jongen die daniel,hij heeft ook alles lekker snel door echt goud zo iemand.Lekker hoor dat Yara al die dingen al lust,olijvenbrood zelfs had ik nog nooit van gehoordveel mensen houden helemaal niet van olijf[ik ook niet].en zo een klein meisje vindt het lekker.Antoine wou ook perse met 4 maanden een fruithapje geven,ik was ook wel benieuwd wat voor koppie ze zou trekken,maar het hoefde van mij niet perse.
Nou zondag zijn we ermee begonnen en ze vond het nou niet echt super ze ging ermee bellen blazen en er liep meer uit als in.Nu naeen paar dagen doet ze zelf al haar mondje open en wil zelf al de lepel vast houden,hihi alles zit onder.Ik geef Dave wel gelijk hoor het gaat ook onwijs snel allemaal.Isabella is nu alweer 4 maanden,en kan sinds maandag omdraaien op haar buik echt schitterend.Behalve dan als ze10 minuten zo ligt en weer terug wilt draaien en merkt dat dit niet gaat omdat haar arm in de weg zit vind ze het minder leuk.ik ben nu dus de hele dag haar aan het helpen dat ze haar arm in moet trekken als ze terug wilt.,maar binnen een paar seconden ligt ze weer op haar bui,haha.zoeen 50 keer per dag,mama blijft lekker in beweging.
Verder weet ik niet wat ze de laatste tijd heeft,maar ze komt weer 3 keer ofz in de nacht.eerst rond half 2 dan geef ik haar de speen dan om half4/5 krijg ze de fles en daarna om 6.15 dan kan mama wendy eruit want madam gaat niet meer slapen....
Deed Yara dit ook toen ze tandjes ging krijgen?Wij hebben zelf het idee omdat ze ook onwijs gaat kwijlen en zo zeurderig gaat huilen en 2 a 3 poepluiers per dag en ze stopt echt alles in haar mond dat het niet lang meer gaat duren.

Jij moet je absoluut niet schuldig voelen over het feit als je wat verkeerd zou zeggen en het de druppel zou zijn dat je vader  dan terug  valt.Hij is een volwassen man die zelf zijn verantwoordelijkheden heeft en hij heeft zelf ze leven in de hand..Ik beschermde me moeder tegen de buiten wereld ook altijd.en  als ze dan weer een stoptte voor de zoveelste keer en weer begon kreeg ik ook weleens een schuld gevoel,omdat ik dacht nu is ze nuchter dus ga ik haar eens vertellen wat ze ons allemaal heeft aangedaan.de volgende dag dronk ze weer en dan dacht ik dat het door mij kwam.ook pleegde ze een keer zelfmoord[1 van de 8  pogingen ofz]met een mes wou ze haar pols door snijden,ze had het al een keer gedaan en had toen een rechte streep getrokken dus van links naaar rechts laat maar zeggen,ik moest toen lachen en zei toen ze het lied zien wat ben jij dom joh dat doe je verkeerd[had het eens gezien in een film]je moet het van boven naar beneden doen dan kunnen ze het niet meer dicht maken.dat deed ze dus wel toen[niet helemaal door,durfde ze niet jammer genoeg,toen dan]toen zo met me gepraat dat ik he van me af kon zetten en kon inzien dat zij de gene was die zich eigen schuldig moest voelen om ons het telkens aan te doen.

Gaafhe voor laura dat ze na zoeen lange tijd toch zwanger is echt super voor ze.Toen ik het maandag hoorde kreeg ik gewoon kippevel echt leuk joh.nou ik ben een beetje verrot ga zo Isabellas laatse flesje geven en dan lekker slapen,het was een drukke dag vandaag bij de a.h. nou groetjes wendy en een dikke knuffel aan Yara
P.s:ik kan nog veel meer schrijven hoor,maar ben echt moe maak allemaal fouten met schrijven.Ik had nog een aanvaring met me schoonmoeder maar dat schrijf ik van de week nog wel.Jij bent zaterdag vrij zag ik.geniet van je weekend doei doei

Terug
Bovenaan