hoi hoi
nou hoop dat de site nu wel mn reactie pakt..had zoals ik zei gister echt een heel eind zitten tikken wil ik het opslaan is het weg.... werd er niet blij van!!
maar goed.. poging 2
ik herken dat heel goed ja.. dat je wilt dat bij jou thuis alles normaal is.. net als bij je vriendinnetjes maar ondertussen is het alles behalve dat.. mijn vader drinkt echt al vanaf dat ik me kan herrineren.. en ik heb me er altijd tegen verzet zolang als dat ik me kan herrineren.. ik schreeuwde als enige in huis altijd tegen hem dat hij moest stoppen met dat vieze bier.. helaas.. het heeft weinig uitgehaald.. diverse keren gehad dat de politie mn vader thuis kwam brengen omdat hij met zn dronken hoofd omgevallen was en niet meer zelf naar huis kon komen.. aardig wat keer het ziekenhuis gezien omdat hij van zn brommer was gevallen.. aardig wat instanties aan de telefoon gehad en alle deurwaarders ken ik bij naam geloof ik.. maar goed.. wie weet komt 1 van die dingen nog eens van pas .. ik lach er nu maar om...
de band met mijn broer en zusje is er juist niet sterker uitgekomen.. ik vond hen altijd maar zwak omdat ik als enige me afzetten.. en zij waren juist een beetje 'bang' voor mij omdat ik zo sterk overkwam.. is nu nog.. als ik mijn vader zie.. is het op mijn voorwaarde en mijn regels.. houd hij zich daar niet aan.. oke.. dan is het klaar.. broer en zusje kunnen dit niet.. die laten zich klem zetten.. al snap ik dat nu wel beter..
vind het super dat jij en je zus juist wel heel sterk samen staan!! voor jullie allebei erg fijn denk ik. zijn jou ouders ook uit elkaar?
toen yara geboren werd heb ik ook wel een paar momenten gehad dat ik het even niet meer trok.. ook door vroeger idd.. en snapte niet dat de geboorte van yara niet 'kapot' gemaakt kon worden door andere.. t zelfde al mn relatie met dave.. juist omdat ik altijd gewent ben geweest om alles alleen te doen.. is het nu soms moeilijk om dingen samen te doen.. en te delen..
ach.. soms ga ik nog op mn bek... maar we staan elke keer samen op!
ik moet zeggen dat ik het ook wel weer lekker vind werken. juist ook die zaterdag gezellig met jou.. en toch ook die jongere meide zodat het lekker soepeltjes verloopt!
yara is vannacht wezen logeren.. ik vond het deze keer moeilijker dan de vorige keer.. echt erg.. dave slaapt nu ook nog en ik zit aangekleed, gedoucht en gegeten klaar zodat we haar strakkies op kunnen halen.. hahah... terwijl vorige keer ik pas na 2e zoiets had.. maar goed.. ze is tegenwoordig zo aanwezig dat ik haar nu echt mis! maar goed.. is weer een heel verhaal geworden.. zal het niet langer maken.. enne.. ik zie nu alle topics weer
en ik maar denken dat ie weg was!
knuffel voor isabella...x jose en yara