zo... hihi.. ik zit!! en heb eindelijk een gaatje om terug te tikken! ik schaam me diep dat het zo lang geduurt heeft, maar met het huisje enzo is allemaal zo veel regelen, yara slaapt niet meer overdag en die wil het allerliefste de hele dag door mama vermaakt worden.... gezellig hoor... dat wel, alleen niet zo handig! hoe is het met jullie??? we spreken elkaar wel elke zaterdag.. maar is toch anders.. daar zijn toch collega's en klanten bij. je moeder weer een beetje 'bijgetrokken' ? of is ze nog steeds lekker bezig?
hier is eindelijk een beetje rust in de tent als het gaat over familie.. scheelt wel, heb genoeg andere dingen aan mn hoofd..
vanacht werd yara schreeuwend wakker.. echt helemaal vanuit het niets.. en ze werd alleen stil als ze dicht tegen me aan kon kruipen (denk eng gedroomd..was geen pijn huiltje) na ruim een uur samen op de bank gezeten te hebben was ik zo moe, heb ik dr uiteindelijk bij ons in bed tussenin gelegd.. normaal wil ze niet slapen bij ons.. maar nu dus wel.. ben alleen een beetje bang dat ze het wel erg gezellig vond.. dus hoop vannacht toch wel alleen met dave in bed te liggen.. ook komt er volgens mij een hoektandje door.. ze jengelt al de hele dag! echt.. en als ik dan zelf weinig geslapen heb kan ik echt niet zoveel hebben.. maar goed.. ze wilde ook dr brood niet eten vanmiddag dus heb dr net een fles groeipap gegeven en nu is ze dan eventjes naar bed, hopen dat ik nog even rustig eten kan maken.. hihi.. ik mopper wel geloof ik! maar t is ook wel weer erg leuk hoor.. ze is zo dwars soms.. maar aan de andere kant heeft ze me zo onwijs nodig en wil ze alleen maar knuffelen met mama.. moet zeggen dat ik dan weer smelt..
ook zegt ze sinds gister papa! leuk hoor voor dave..... hihi maar had mama toch ook wel een grote eer gevonden.. al heb ik niet het idee dat ze het al gericht zegt.. maar wie weet!
zijn isabella dr tandjes al door? yara heeft over die eerste 2 ook zo lang gedaan.. elke keer dacht ik dat ze er waren.. en dan toch weer niet.. echt knap hoor! dat ze zo snel is met draaien, nu nog terug draaien en dan hoef jij niet elke keer heen en weer te rennen..
zo.. ik heb het gewoon koud, het zonnetje went erg snel! en nou is ie er vandaag niet!
even nog over zaterdag, die gesprekken die gevoerd worden, ik werd ook ineens voor het blok gezet om een opmerking te maken over die dingen..... zet het even zo ongeveer neer, je weet nooit wie er mee leest.. sommige dingen stoor ik me niet zo aan.. snappie wat ik bedoel...?!
nouja.. ik ga snel even kip snijden en bakken, vanavond gaan we meten in het nieuwe huis! ik zie je zaterdag!!
dikke knuffel voor isabella van yara!! xxx