hey Jose hoe gaat ie met jullie?hier gaat alles best!
is al bijna weer een week verder voordat ik reageer,hihi.vind ikzeker een lieve jongen die daniel,hij heeft ook alles lekker snel door echt goud zo iemand.Lekker hoor dat Yara al die dingen al lust,olijvenbrood zelfs had ik nog nooit van gehoordveel mensen houden helemaal niet van olijf[ik ook niet].en zo een klein meisje vindt het lekker.Antoine wou ook perse met 4 maanden een fruithapje geven,ik was ook wel benieuwd wat voor koppie ze zou trekken,maar het hoefde van mij niet perse.
Nou zondag zijn we ermee begonnen en ze vond het nou niet echt super ze ging ermee bellen blazen en er liep meer uit als in.Nu naeen paar dagen doet ze zelf al haar mondje open en wil zelf al de lepel vast houden,hihi alles zit onder.Ik geef Dave wel gelijk hoor het gaat ook onwijs snel allemaal.Isabella is nu alweer 4 maanden,en kan sinds maandag omdraaien op haar buik echt schitterend.Behalve dan als ze10 minuten zo ligt en weer terug wilt draaien en merkt dat dit niet gaat omdat haar arm in de weg zit vind ze het minder leuk.ik ben nu dus de hele dag haar aan het helpen dat ze haar arm in moet trekken als ze terug wilt.,maar binnen een paar seconden ligt ze weer op haar bui,haha.zoeen 50 keer per dag,mama blijft lekker in beweging.
Verder weet ik niet wat ze de laatste tijd heeft,maar ze komt weer 3 keer ofz in de nacht.eerst rond half 2 dan geef ik haar de speen dan om half4/5 krijg ze de fles en daarna om 6.15 dan kan mama wendy eruit want madam gaat niet meer slapen....
Deed Yara dit ook toen ze tandjes ging krijgen?Wij hebben zelf het idee omdat ze ook onwijs gaat kwijlen en zo zeurderig gaat huilen en 2 a 3 poepluiers per dag en ze stopt echt alles in haar mond dat het niet lang meer gaat duren.
Jij moet je absoluut niet schuldig voelen over het feit als je wat verkeerd zou zeggen en het de druppel zou zijn dat je vader dan terug valt.Hij is een volwassen man die zelf zijn verantwoordelijkheden heeft en hij heeft zelf ze leven in de hand..Ik beschermde me moeder tegen de buiten wereld ook altijd.en als ze dan weer een stoptte voor de zoveelste keer en weer begon kreeg ik ook weleens een schuld gevoel,omdat ik dacht nu is ze nuchter dus ga ik haar eens vertellen wat ze ons allemaal heeft aangedaan.de volgende dag dronk ze weer en dan dacht ik dat het door mij kwam.ook pleegde ze een keer zelfmoord[1 van de 8 pogingen ofz]met een mes wou ze haar pols door snijden,ze had het al een keer gedaan en had toen een rechte streep getrokken dus van links naaar rechts laat maar zeggen,ik moest toen lachen en zei toen ze het lied zien wat ben jij dom joh dat doe je verkeerd[had het eens gezien in een film]je moet het van boven naar beneden doen dan kunnen ze het niet meer dicht maken.dat deed ze dus wel toen[niet helemaal door,durfde ze niet jammer genoeg,toen dan]toen zo met me gepraat dat ik he van me af kon zetten en kon inzien dat zij de gene was die zich eigen schuldig moest voelen om ons het telkens aan te doen.
Gaafhe voor laura dat ze na zoeen lange tijd toch zwanger is echt super voor ze.Toen ik het maandag hoorde kreeg ik gewoon kippevel echt leuk joh.nou ik ben een beetje verrot ga zo Isabellas laatse flesje geven en dan lekker slapen,het was een drukke dag vandaag bij de a.h. nou groetjes wendy en een dikke knuffel aan Yara
P.s:ik kan nog veel meer schrijven hoor,maar ben echt moe maak allemaal fouten met schrijven.Ik had nog een aanvaring met me schoonmoeder maar dat schrijf ik van de week nog wel.Jij bent zaterdag vrij zag ik.geniet van je weekend doei doei