hier ook een jongetje met buikgriep...

A

Anoniem

Guest
Zielig hoor. Hij is gelukkig wel vrolijk en speels. Alleen z'n eten en drinken komt er steeds weer uit aan de verkeerde kant.
Eerst dacht ik dat het een bijverschijnsel was van de BMR van vorige week vrijdag, maar ik kan nergens op internet terugvinden dat dat een bijwerking kan zijn. En aangezien de buikgriep enorm rondgaat, zal hij dat wel gewoon hebben.
Sinds gisterochtend. Ik werd gewekt door een kokhalzend jongetje dat z'n gal en slijm probeerde kwijt te raken. Later nog eens en na z'n ontbijt weer. Ook in z'n middagslaapje spuugde hij z'n bed eronder en om 23:00 in bed nog een keer. Vandaag ging het aardig goed, hij heeft alleen niet zoveel zin in eten en drinken.
Om 17:00 vanmiddag kwam er ineens vanuit het niets een hele golf uit en toen ik hem vanavond nog even een beetje drinken wilde geven voor het slapen gaan, begon hij na twee slokjes weer te kreunen, jengelen en boeren... En ja hoor... weer z'n hele maaginhoud over de vloer.
Z'n poep is wel aan de dunne kant, maar nog (gelukkig) niet zuur genoeg om z'n billen kapot te maken.
Ik hoop dat hij morgen weer wat opgeknapt is.

Zo, dat was mijn weekend-bijdrage hahahaha.
Groetjes happyM.

Ja idd heel zielig,arm arm ventje.Wat heeft hij het zwaar te pakken.Ik hoop dat hij snel weer opknapt.Geef hem maar een heeeeeeeeeeeeeleeeeeeeeeeeeeeee dikke vette smakkerd van ons!!
Liefs en heel veel beterschap Kitty en Tess.

Ach arme knul.
Morgen maar een beetje beschuit met een theetje als ontbijt, wie weet blijft dat binnen.

Heel veel beterschap

Nou meis,

heel veel beterschap voor je mannegie....

kun je er nu net bijgebruiken he nu je de badkamer aan het verbouwen bent....zal duimen dat het snel over is hoor

geef hem maar een dikke knuffel

x denise

Hee Niesje, jij ook hier?
Tja, het is niet anders hè. We moeten douchen bij mijn pa en ma. Gisteravond had Tygo in z'n bed overgegeven en hij lag op z'n rug. Als een fonteintje kabbelde het uit z'n mondje, zo z'n nek in. Alles vies. Haren die vandaag de hele dag zuur stonken. Getsie. Nou, vanavond zijn we allemaal lekker wezen douchen bij pa en ma, iedereen is weer lekker schoon. Hopelijk blijft dat zo.
Groetjes happyM.

je kunt hier ook ten alle tijde terecht hoor......no problemo...als je ff wilt badderen haha

wou je nog bellen maar oe was nie thuus en vanmiddag vergeten haha....

kusz kusz

Wat sneu....... Misschien heeft ie kou gevat met dat sexy pakje haha?  Ik hoop echt voor je dat ie snel opknapt en al helemaal als je 'm niet even lekker kunt badderen/douchen na zo'n sessie!

En ook succes met de verbouwing uiteraard.

Groetjes en heel veel beterschap,
Susan

Heel veel beterschap voor Tygo. Hopelijk knapt hij weer snel op.

groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan