hier ook een jongetje met buikgriep...

"gelukkig" is   hij nog wel ondeugend. Voor jou wat minder natuurlijk, maar op zich wel een goed teken.
Hoop dat jij en Tygo allebei lekker slapen vanacht en lekker bij kunnen tanken op die manier. Hopelijk is   hij morgen weer aan de beterende hand!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Och arm ventje....
Nou ik weet hoe je je voelt want ook ik heb twee weken terug een buikvirus gehad. Alleen bij mij kwam het er meer van onder uit dan van boven..

Hoop dat je weer gauw opknapt..
Misschien dat deze je helpt een stevige knuffel van Chloë dv pally

Hoi hoi,

Hoe is het nu met je mannetje? en met jou? Als hij even op bed ligt, ook gewoon even gaan liggen hoor!

Heel veel sterkte en geef hem maar een dikke knuffel van ons!

Groetjes, Marieke en Lyanne

Snif... geeft iemand mij nu ook even een knuffel?
Afgelopen nacht ben ik er 2x uit geweest om even flink mijn maag te legen. Vandaag hadden we samen een pyama dag. Het overgeven (bij ons allebei) is over, alleen ben ik net zo slap als een vaatdoek en meneertje heeft tig sproeiluiers gehad vandaag. Vanmiddag  (ten tijde dat hij zijn middagslaapje had) ben ik ook maar even lekker  op bed gekropen en heb even goed bijgeslapen.
Nu net ben ik even bij hem wezen kijken en dacht:"Wat ruik ik toch"? Ligt hij heerlijk te slapen in een bad vol diarree...Gatsie. Nou, toch maar wakker maken dan en met lekker warm water verschonen ( ècht kl*te als je badkamer verbouwd wordt  en je dus geen gebruik kan maken van een lekkere douche). Alles zat eronder.
Toen maar weer in bed gelegd (na eerst even lekker te hebben geknuffeld en gekroeld op de schommelstoel op zijn kamertje in schemerlicht, zucht was is hij dan een heerlijk knuffelkontje zeg), het arme jochie was helemaal overstuur van het wassen en boenen zo midden in z'n rem-slaap.
Een half uurtje later sliep hij nog niet (was gezellig aan het kletsen). Ik maar weer eens naar hem toe, en dacht weer:"Wat ruikt het hier vreemd". En ja hoor... zat meneer er wéér helemaal onder. Een zoetige weeïge warme lucht. Water met vezeltjes poept hij nu. Hij had vandaag wel 2 beschuitjes gegeten namelijk.
HA-post maar gebeld of die kleintjes ook NORIT of zoiets mogen, of dat er zoiets bestaat voor kinderen. Neen, was het antwoord. We moeten het blijven proberen met ORS (wat hij dus niet wil drinken) en veel laten drinken.
Jeetje zeg, ik hoop dat hij totaan morgen schoon blijft en weer eenbeetje normaal gaat eten en drinken. Mocht hij woensdag nog aan de diarree zijn, moeten we naar de HA.
Nou, dat was weer een (niet zo leuke) update.
Buikgriep heerst ENORM. Denise (sunyra) en Yoëll zitten ook ziek thuis en zien de wc ook veeeeeeeel te vaak.
Groetjes happyM.

BIG HUG FOR YOU !!!!!!!

Esmé mv Kay

pffff tnx

Groetjes happyM (die weer lekker haar bedje in kruipt)

Owow,   wat een toestand......... Heeft het mannetje een beetje doorgeslapen na alle diarree? Hou hem maar goed in de gaten, beter een keer teveel de ha gebeld dan te weinig!!

En hopelijk knap jij ook snel op, blehhh. Niet fijn voor jullie

Heeeeeeeeeeeeeel veel beterschap!!

Groetjes, Susan

Terug
Bovenaan