Hier word ik dus niet vrolijk van...

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

ik zat net even te lezen bij de januari-208moeders en daar stond een stukje van een moeder die vijf dagen na de bevaling alweer in haar gewone kleding kon en dat het niet strak zat ofzo. En dat terwijl ze bij haar eerste "pas" na een maand weer in haar oude kleren kon. Ik doe de helft van voor mijn zwangerschap nu nog steeds niet aan omdat het geen gezicht is en ik me net een rollade voel. Ik heb zelfs kleding in de kast liggen van voor mijn tweede zwangerschap waarvan ik de (waarschijnlijk tevergeefse) hoop heb dat ik er nog in kom. Zucht... het leven is soms zo oneerlijk!!!

Groetjes van een gestopt worstje! (althans zo voel ik me)

Hoi Marloes,

Oneerlijk he als je dat allemaal leest.
Ik kan me er alleen niet echt druk om maken. Ik paste ook erg snel mijn oude broeken weer. Maar als dat langer had geduurd dan had ik het ook niet erg gevonden.
Tis alleen jammer dat je het altijd van een ander moet lezen en nooit eens zelf dan ff op kan scheppen :)

Liefs,

Frieda

hey marloes(was het he?)
ja idd .hier hetzelfde hoor..
ben al wel wat kwijt maar nog niet echt weer als voor de zwangerschap(niet dat t daarvoor super was)
binnenkort gaan we een midwk weg en ik zie er nu al tegen op om te gaan zwemmen,maar aan de andere kant wil ik heel graag met ons meiske heerlijk poedelen.
nou groetjes

Hoi Marloes,
ONVOORSTELBAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan me niet voorstellen dat iemand 5 dagen na de bevalling weer in haar kleding kon......................
Veerle is nu 8 maanden en ik zit nu 3 kilo boven mijn gewicht van voor de zwangerschap. Ik was in totaal 30 kilo aangekomen, had na de bevalling (+ maanden daaran) ook echt een walvissen figuur.
Groetjes,
Floor

nou ik zal eerlijk zijn ik ben niet de slankste.
Zelfs niet licht mollig te noemen of een beetje gezet maar echt wel dik.
Maar ik heb me hele zwangerschap met me gewone kleding kunnen doen.
Was ook geen kilo aangekomen.
En eigelijk is al me kleding van voor me zwangerschap me veel te groot.
Ik heb nu maat 50 ipv maat 54.
Dus jaloers hoeft niemand te zijn.
maar het voelt nog steeds wel gewoon lekker om een broek maat 50 te passen en dat die nu zelf een beetje ruim zit.
Heb zelfs onderlast een rok maat 48 gekocht.

Wat ik wel de hele tijd jammer heb gevonden is dat het bij mij bijna niet te zien was dat ik zwanger was.
Degene die het wisten die zagen het   wel maar voor de rest zag ik er gewoon net is dikker uit dan ik al was.
HAd wel en paar zwangerschapsshirtjes die de buik een beetje accentueerde maar het hield niet over.

Maar goed het resultaat is het zelfde met of zonder buik.Een prachtig mooi gezond kindje

Ook hier iemand die zich erg dik voelt. Voor de zwangerschap woog ik 52 kilo en nu 87.5 kilo. Marissa is nu vier maanden en mijn oude kleding ziet er nu uit alsof het nooit meer gaat lukken. Ben nu wel aan het opletten wat ik eet maar omdat ik bv geef mag ik niet echt op dieet. Ben tot nu toe 2.5 kilo kwijt in 3 weken. Nog zo'n 32 kilo te gaan :(

Ik ben helaas iemand waar het vanzelf er weer af ging. Niet boos worden nu...Maar ik heb wel gehoord dat de hormonen het afvallen soms ook beinvloeden.  Bij een vriendin van me duurde en duurde het maar met afvallen. Toen de 9 maanden grens voorbij was vlogen de kilo's er ineens af. Dus hou vol! Het is soms echt 9 maanden op en 9 maanden af.

nou bij mij moet er nu nog 13  zwangerschapskilo's vanaf en dan nog eigenlijk5 die gewoon teveel waren. Bij mij werkt helaas het bv geven niet in mijn voordeel, bij de oudste 2 gigng ik pas afvallen zodra ik gestopt was met de bv. Maar om daar de bv nu voor te stoppen gaat me ook weer wat te ver. Volgend jaar pas ik vast wel weer mijn gewone kleding  (hoop ik dan)

groetjes chimene
mv levi 12-06-07

Terug
Bovenaan