Hier word ik dus niet vrolijk van...

hay hay,tja ik paste na 2 maandjes ook alweer alles(was tijdens zwschap 17 kilo aangekomen)maar ben altijd slank geweest.maar er zit bij mij ook een keerzijde aan,ik val nu nl te veel af door het drukke leven als mama,ik krijg de hele tijd te horen "ben je nu alweer afgevallen??is ook niet leuk,zit mezelf dus helemaal klem te eten!maar laat iedereen maar lekker kletsen!!groetjes

@ mariska: Ik weet wat je bedoeld. Zoals ik al zei had ik ook al wat extra toen ik zwanger werd. Ook van het samenwonen, wat iemand anders  zei.

Ook wij willen dit jaar nog zwanger zijn en ik hoop maar dat ik dan in ieder geval nog wat kwijt ben. Kleding kopen is een drama. Het is zo frustrerend om te zien dat niks meer leuk staat en inderdaad, die flubberbuik... Je kan hem nog zo inhouden, maar dan zie je het nog. Zucht...

En bovendien, ik vind het zonde om kleding te kopen als er, wat ons betreft, nog een zwangerschap aankomt. Wie weet welke maat ik uiteindelijk overhoud? Hetzelfde met lingerie. Ik geef bv en een beetje leuke bh heeft al snel beugels.

Als wij van mening zijn dat ons gezin compleet is, ga ik voor een compleet nieuwe garderobe! Leuke kleding, mooie lingerie.... ik kan niet wachten.

Groetjes, Marisa

Sorry...
12 kilo erbij tijdens zwangerschap en 11 kilo eraf  twee weken na bevalling. Ik ga dus niet lopen klagen. Die ene kilo neem ik maar voor lief.

Ja..uhhh.. ik weet niet of ik dit moet plaatsen maar zat na 2 maanden 1 kilo onder mijn oude gewicht.. Hihi.. Maar dit had te maken met bv geven en totaal geen eetlust hebben.....Moest verplicht eten omdat je bv gaf, maar het smaakte echt totaal nergens naar. Pas na 4 maanden kon ik weer genieten van het eten. En in combinatie met sporten houd ik dit gewicht!!!

Bij mij waren/zijn de kilo's ook sel verdwenen. Ik zit nu weer op mijn oude gewicht. Ook dankzij de bv." Lang leve de bv" alleen een rolletje op mijn buik is het cadeautje dat ik aan de zwangerschap heb overgehouden. Ik hoop ook dit jaar weer zwanger te raken, dus maak me nog niet zo heel druk over dat "rolletje" . Ik hoop wel dat ik daarna weer mijn buikje terug krijg als voorheen!! Ach misschien is dat een droom, maar je moet dromen houden toch!!!!.
Ik maak me er nog niet zo heel druk over, je krijgt er immers heel wat moois voor terug!!!
Groetjes Naomi

Terug
Bovenaan