Hier word ik dus niet vrolijk van...

hoi ja zulke verhalen komen altijd bij een ander voor.Ik hoorde van het weekend ook zo,n verhaal.nou ik heb meer dan de helft aan kleding in de kast die daar nog wel even blijven liggen.zit nog 12 kilo boven mn gewicht.ben nu wel aan het lijnen,althans pogingen tot!!!!
het is oneerlijk verdeeld
gr petra

Hoi meiden

Tja het is oneerlijk dat het bij de een vanzelf gaat en bij de ander dus niet.
Ik was ook zo'n bofkont die na 2 weken alles weer paste, daar had ik dan ook wel erg veel bloed voor moeten verliezen tijdens de bevalling en een bortsontsteking voor moeten krijgen, dus ik weet niet waar je beter mee bent.

Liefs Jessy

Tja, bij de eerste paste ik binnen vier dagen weer mijn spijkerbroek maatje 28. Maar goed, mijn toenmalige vriend vertelde net voor de bevalling dattie een ander had. Dusse, hoop stress.

Nu ben ik in mijn tweede zwangerschap veel meer aangekomen. Normaal weeg ik 65 kilo, en nu rond de 80. Eline is 5 maanden. Ook ik geef nog bv dus afvallen is er nog niet bij.

Maar eind maart moet ik weer aan het werk, en moet ik mijn uniformbroek weer aankunnen. Dat word een probleem. Heb al een nieuwe besteld, maar er zijn leveringsproblemen.... hmmm

Ik woog 66 kilo toen ik in verwachting raakte van Lotte. Die is nu bijna 9 maanden (2-5-2007) en ik woog vorige week 67,4 kilo. Ik ben er dus bijna. Ook ik geef bv en heb dus niet gelijnd. Wel gesport. Ook ik was bijna  30 kilo aangekomen van de zwangerschap.

Toen ik in verwachting raakte van Lotte was ik al zwaarder dan ik normaal zou willen zijn (dat was rond de 62 kilo). Wat mij betreft mag er dus nog wel 5 kilo extra af. Ik ben best klein en draag nu (broeken) maat 40-42. Niet ernstig, maar als je altijd een maatje 36-38 hebt gehad voel je je  nog steeds een walvis hoor. Met name mijn buik blubbert meer dan voor de bevalling en ik hoop dat ik dat door sporten en nog wat afvallen kan verbeteren.

Groetjes, Marisa

Hoi hoi,

Het is wat met die kilo's.
Tja, ik was voordat ik zwanger werd al veel te zwaar (dat krijg je als je gaat samenwonen, in 4 jaar tijd 20 kilo aangekomen....). Tijdens het zwanger zijn ben ik gelukkig maar 7 kilo aangekomen en die waren er dan ook vrij snel weer af.
Maar ja, nu die andere 20 kilo nog en dat wil niet zo lukken. Ik ga donderdag naar een diëtiste want ik ben zo niet gelukkig met mijn lijf. Maar ja, ik ben ook denk ik verslaafd aan snoepjes en alles wat Sonja Bakker verboden heeft. Het zal dus een flinke strijd worden.
Maar goed, ik heb tegen mijn man gezegd dat ik eerst zo'n 15 kilo wil afvallen voordat ik eventueel zwanger zou willen worden van een tweede (als dat mag lukken). Ik moet er niet aan denken om weer zwanger te zijn met al die extra kilo's en dan ook nog moeten leuren met Sven (die dan ook al veel zwaarder is natuurlijk).

En ja, ik heb ook nog een hoop kleren van voor mijn samenwoontijd in de kast hangen met de illusie dat ik die ooit nog eens aankan. Tja, een mens moet toch blijven dromen, nietwaar?........

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Hier zo iemand die "veel te snel weer in haar kleren paste"
Ik weeg nu minder als voor mijn zwangerschap en toen sporte ik heel erg veel, nu misschien 1x per week, maar gewichtheffen met 7,5 kilo de hele dag door.
Aan de ene kant ben ik natuurlijk trots dat ik zo dun ben, ik woog vorige week 59, ik pas broeken die ik voor mijn zwangerschap niet eens meer paste.
Maargoed je kan jaloers zijn, ik loop wel met wallen onder mijn ogen en ben erg veel moe. Ik ben zo afgevallen door de BV ( en stress van een huilbaby de eerste maanden, vriend in Afghanistan  en verhuizing)   als mijn dochtertje makkelijk de fles zou drinken zou ik zeker was BV gaan vervangen. Het breekt me soms aardig op en ben ook veeeel eerder ziek. Vorige week kwam het er aan 2 kanten uit (sorry) en ondertussen kwam die kleine om de 2 u 's nachts... (ben momenteel even alleen) Ik hield niets binnen en heb gewoon ORS moeten pakken, en ja hoor, nu flubbert mijn broek nog meer.
Ik kan me goed voorstellen dat de extra kilo's enorm frustreren, maar ik zou wel wat extra kunnen gebruiken, ik zie er in een keer een paar jaar ouder uit! Het is niet eerlijk verdeeld he!

Gr Evelien

Hoi Marloes,

Soms is de wereld oneerlijk verdeeld lijkt het wel. Ik heb geen klagen, ik ben de dag na de bevalling in m'n gewone kleren naar huis gegaan.
Bedenkt je dan wel dat je heeeeel rijk bent met je kinderen (volgens mij heb je er meer) Jij mag dan misschien wat kilo's te veel hebben, maar er zijn genoeg mensen die moeilijk of niet zwanger kunnen worden en nooit die kilo's ( maar ook geen kinderen) zullen krijgen.
Groetjes lynn

Hoi Allemaal,

Hier nog een rollade...... Uiteraard ben ik dankbaar dat ik zo'n mooie dochter heb en hoop ik nog 'n keer een baby te krijgen.
Maar dat neemt niet weg dat ik af en toe depressief ben over mijn uiterlijk.... Ik was al kilo of 7 te zwaar + die 8 kilo die er nog aan zit van de zwangerschap.
Leuke kleding kan ik niet vinden waarin je geen rollen en blubberbuik ziet.
Dus dan zou ik hele wijde gewaden aan moeten doen en dat wil ik niet!

Ik snoep al niet meer en af en toe chippies en dan ook nog weinig.... Maar ik ga er nu niet heel erg mijn best voor doen om het er af te krijgen. Ik hoop dat ik bij een eventuele volgende zwangerschap niet te veel aankom en daarna ga ik weer voor een strak lijf.

groetjes Mariska

Terug
Bovenaan