Hoi hoi,
Het is wat met die kilo's.
Tja, ik was voordat ik zwanger werd al veel te zwaar (dat krijg je als je gaat samenwonen, in 4 jaar tijd 20 kilo aangekomen....). Tijdens het zwanger zijn ben ik gelukkig maar 7 kilo aangekomen en die waren er dan ook vrij snel weer af.
Maar ja, nu die andere 20 kilo nog en dat wil niet zo lukken. Ik ga donderdag naar een diëtiste want ik ben zo niet gelukkig met mijn lijf. Maar ja, ik ben ook denk ik verslaafd aan snoepjes en alles wat Sonja Bakker verboden heeft. Het zal dus een flinke strijd worden.
Maar goed, ik heb tegen mijn man gezegd dat ik eerst zo'n 15 kilo wil afvallen voordat ik eventueel zwanger zou willen worden van een tweede (als dat mag lukken). Ik moet er niet aan denken om weer zwanger te zijn met al die extra kilo's en dan ook nog moeten leuren met Sven (die dan ook al veel zwaarder is natuurlijk).
En ja, ik heb ook nog een hoop kleren van voor mijn samenwoontijd in de kast hangen met de illusie dat ik die ooit nog eens aankan. Tja, een mens moet toch blijven dromen, nietwaar?........
Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007