Hippe oma...

Hoi mama's,

Moet wel vreselijk lachen,..
Mijn moeder wilde afgelopen weekend ook graag een Hyves-profiel aangemaakt hebben. Zo gezegd zo gedaan,..
Mijn moeder is 56 jaar whahahahaha....

Zullen we ons massaal bij d'r aanmelden?!! Whahaha.. Nee hoor.. Grapje..
Vind het gewoon leuk dat ze met al die dingen erg bij de tijd is en zelfs vaker van huis is dan ik!

Maar meer van die oma's met van die "hippe" trekjes?

Esmé mv Kay

Hahaha wat schattig! Leuk dat je moeder nog zo openstaat voor alles! (blijven ze jong bij he!!) Ik vind mijn ouders ook erg hip, zitten ook regelmatig achter hun labtop te e-mailen of op marktplaats..Mijn moeder vind het heerlijk om rommelmarktjes enzo af te struinen op zoek naar leuke dingen voor de kleinkids..en ze sporten allebei in de sportschool, mijn vader doet aan 'body-pump", we hebben m laatst van die handschoentjes en een hemdje kado gedaan haha! Maar waar ik het meest trots op ben is dat ze altijd overal voor openstaan, niks gek vinden en altijd enthousiast overal over zijn. Ook echt ouders om trots op te zijn dus!! Ben benieuwd naar de rest van de papa's en mama's??

Liefs, Marcia mv Puck

Onze dochter heeft ook een "hippe" oma. Wij hebben haar onlangs uitgelegd hoe msn werkt. Verder is ze nog hartstikke sportief. Ze is net teruggekomen van een weekje wintersport. Ze waren met een hele grote groep en alleen zij en nog iemand zijn wezen skieen. Ze is 66 jaar! Hoop dat ik tegen die tijd ook nog alles kan doen.

timothy heefd nog best een jonge opa en oma zijn   oma 45 en opa 55
maar mijn opa en oma vind ik wel hip voor hun leeftijd
dat zijn dus tim zijn overgrootouders
ze hebben een laptop en ze zitten nog op msn
ze gaan zelfs met hun 78 oma 80 opa
nog in de acht baan zie je al die mensen raar kijken
maar in de winter moet ik ze altijd missen
 wand ze overwinteren in spanje
maar ik vind ze echt tof

gr stephanie en timothy

en dit zijn ze

Mijn mams is ook nog best hip en jong ( 50 is ze of is het nu 51 hahahahahaha sorry mams ) En zit ook druk aan de hyves jaja die ouderen worden nog wel hip en bij de tijd.
En dit is mijn vriend zijn moeder ook een heel hip ding!
We fuifen elk jaar wat af op het piratenfestijn in borger!! Nog maar 44 is ze maar af en toe voelt zich 20 hahahahahaha.

Hier ook een hippe oma! Mijn moeder is net 50 en internet of haar leven er vanaf hangt. Ze heeft een babystartpagina gemaakt ( allesvoorjebabygoedbegin)
En ze heeft een cavalierforum opgezet en ik moet zeggen, ziet er echt super uit!
Verder rijdt ze een brommobiel....

Groetjes Hanneke

Hier de oma (mijn moeder) Ze is 54 en opa (mijn vader) hij is 51 van Yoëll

Ze skate nog vol op. Ze zit op hyves en aan de msn en is marktplaats verslaafde inmiddels hahahaha

Bert zn ouders zijn beide 62 en nog heel actief.
Oma volleybalt nog elke week bijvoorbeeld.

Heerlijk vind ik het dat ze nog zo actief zijn. Alhoewel mn moeder de laatste tijd veel meer last heeft van haar reuma, maar toch blijft ze de dingen doen die ze altijd deed en die ze leuk vind.

Terug
Bovenaan