Hippe oma...

Kian z'n oma is ook heel druk met hyves en marktplaats. Ze heeft zelfs een eigen web-site ontworpen en gemaakt.
Kian z'n overgrootoma's zijn ook nog hip. Eentje is 78 en de ander 85. Die van 78 heeft ook haar eigen hyves en doet ook aan forummen en chatten. Tijd geleden had ze contact met een man uit Canada! (love is in the air ... haha. "Nee meid, daar begin ik niet meer aan"... Yeah right)
Die van 85 is niet zo heel actief op internet, maar als je haar mailt heb je binnen twee dagen antwoord. Dus ze weet hoe het werkt en doet er ook regelmatig wat mee.
Hipper-de-hip vind ik zelf!
Liefs Nelleke

hier ook nog hippe ouders (vader 58 en moeder 55)  en schoonmoeder(65) Vooral mijn vader doet overal aan mee.

Opa in actie

Moeder (liggend) en schoonmoeder in actie

Mijn oma (83) is aan het dementeren maar houd op haar heldere momenten van grappen en   schuine liedjes zingen.

Liefs sandra

Hoi,

Hier in ieder geval hippe opa's. Mijn vader (57)  zet zelf een powerpointpresentatie in elkaar met muziek en al.  Mijn moeder denkt vooral dat ze het allemaal wel weet, maar uiteindelijk moet Ronald (mijn man) eraan te pas komen om alles in orde te maken.

Mijn schoonvader (66)  is niet te stoppen met zijn computer. Hij heeft zijn oude dienstmaten gevonden, is marktplaats verslaafd, shopt voor leuke vakantieaanbiedingen en doet van alles met het ding. Ok, bij problemen mag Ronald op komen draven. Maar hij is er verder handig mee. Mijn schoonmoeder vind het maar niks. Wil ook zo weinig mogelijk met het ding te maken hebben. Misschien gaat ze zich binnenkort wagen aan het zelf kaartjes maken op de computer. Dat vind ze al heel wat!

Groetjes, Cathy

Wat een stoere opa's en oma's hebben (sommige van) onze pukkies zeg, geweldig om te zien!!

Gijs en Sophie boffen ook hoor (en wij dus ook):
Mijn schoonouders zijn allebei 65 en superondernemend. Mijn schoonmoeder werkt nog als stervensbegeleidster (heb ik erg veel respect voor!!) en buiten dat ze altijd voor ons klaar staan, hebben ze een druk sociaal leven. Ze sms't zich een ongeluk en heeft net de computer ontdekt: picasa heeft geen geheimen meer voor haar haha. Mijn schoonvader is fervent golfer en als hij bij ons is, zijn er áltijd klusjes gedaan die al tijden liggen. Dól op hun 5 kleinkinderen en altijd in voor een feestje!

Mijn ouders zijn superactief. Mijn vader (61) doet fanatiek aan wielrennen en gaat dit najaar voor de zoveelste keer een week met vrienden fietsen in de pyrieneen. Hij is dol op onze kinderen, niks is te gek voor hem. Uren kan hij stoeien, fietsen en de bossen onveilige maken met Gijs, en dansen, knuffelen en verhaaltjes lezen met Sophie.

Mijn moeder (59)  is een duizendpoot, altijd bezig met nieuwe dingen: cursus Frans of Engels, een leesclub, een cursus photoshoppen, wandelen, fietsen, zorgen voor haar moeder (mijn oma dus) van 89. Altijd bereid om in te springen hier (al wonen we 2 uur rijden bij elkaar vandaan). Knutselen, liedjes zingen en verhalen vertellen kan ze als de beste.

Wij hebben hier dus 2 hippe opa's en 2 hippe oma's............. wat een rijkdom!!

groetjes Susan

Hoi hoi,

Wat leuk om te lezen dat er zoveel hippe opa's en oma's zijn.
Mijn moeder wordt 58jaar en is ook nog hartstikke hip hoor.Ze zit ook dagelijks op achter haar laptop en racet overal naar toe in haar Ford-Ktje.
Gaat ook regelmatig uit mat haar vriendinnen en loopt drie per week zo'n 8km.
Ze doet ook altijd lekker gek met ons Tess,jahoor ze is heel hip.

Liefs Kitty en Tess

Oh de lamp hangt er een beetje voor,sorry....

hey paulinebert  leuk dat je dat zegt ze is ook nog het fit voor haar leeftijd en doet nog steeds bootschapen lopend ik hoop dat dat mij ook nog lukt op die leeftijd
ik lijk wel op haar dus ik hoop het haha en ik word ook jonger geschat dan dat ik ben

gr stephanie en timothy

wij hebben ook een hel hippe oma
mijn moeder was 44 toen ze voor het eerst oma werd nu wordt ze bijna 51 maar is nog altijd even hip
mijn moeder en ik zijn ook een soort van vriendinnen en gaan vaak samen winkelen

internet en msn mmisbruikt ze ook flink en zelfs haar huidige vriend heeft ze op het internet gescoord

saskia

Terug
Bovenaan