Wat een stoere opa's en oma's hebben (sommige van) onze pukkies zeg, geweldig om te zien!!
Gijs en Sophie boffen ook hoor (en wij dus ook):
Mijn schoonouders zijn allebei 65 en superondernemend. Mijn schoonmoeder werkt nog als stervensbegeleidster (heb ik erg veel respect voor!!) en buiten dat ze altijd voor ons klaar staan, hebben ze een druk sociaal leven. Ze sms't zich een ongeluk en heeft net de computer ontdekt: picasa heeft geen geheimen meer voor haar haha. Mijn schoonvader is fervent golfer en als hij bij ons is, zijn er áltijd klusjes gedaan die al tijden liggen. Dól op hun 5 kleinkinderen en altijd in voor een feestje!
Mijn ouders zijn superactief. Mijn vader (61) doet fanatiek aan wielrennen en gaat dit najaar voor de zoveelste keer een week met vrienden fietsen in de pyrieneen. Hij is dol op onze kinderen, niks is te gek voor hem. Uren kan hij stoeien, fietsen en de bossen onveilige maken met Gijs, en dansen, knuffelen en verhaaltjes lezen met Sophie.
Mijn moeder (59) is een duizendpoot, altijd bezig met nieuwe dingen: cursus Frans of Engels, een leesclub, een cursus photoshoppen, wandelen, fietsen, zorgen voor haar moeder (mijn oma dus) van 89. Altijd bereid om in te springen hier (al wonen we 2 uur rijden bij elkaar vandaan). Knutselen, liedjes zingen en verhalen vertellen kan ze als de beste.
Wij hebben hier dus 2 hippe opa's en 2 hippe oma's............. wat een rijkdom!!
groetjes Susan