hoe begon bij jullie de bevalling??

gewoon even leuk om te weten...hoe begon bij jullie de bevalling?? gelijk weeen, diaree, en dachten jullie ook gelijk dat de bevalling op gang gekomen was, of helemmal niet??
Ik ben echt benieuwd!!

Liefs, Em

41 wk

Bij de eerste begon het met weeën, s'morgens gelijk al bij het opstaan. In het begin nog gemakkleijk op te vangen, maar s'middags kwamen ze  de en 2 minuten, en dat bleef zo, tot de volende ochtend, en om 8 uur is ze geboren.
Bij de tweede was ik net s' nachts naar de wc geweest en toen ik terug in bed lag voelde ik inneens "Pang" vanbinnen, en ja, hoor, mijn vliezen braken. Direct begonnen de weeën al heel sterk te komen en om 06.00 uur was ze er al.
Bij de derde ben ik ingeleid.   8.30 uur kreeg ik een vaginale zetpil en 14. 00 uur werd onze derde kindje geboren.  
k' Ben wel erg benieuwd hoe het deze keer begint!!!!!

Hoi Emmie!

Dus toch ook een 2009 kindje voor jullie! Was al benieuwd of je was bevallen...
Misschien komt hij/zij ook wel op jullie  trouwdag. Ik hoop dat de kleine snel besluit te komen, je zal het vast wel een beetje 'zat' zijn.
Ik wens je een fijne bevalling en een wolk van een baby!

Liefs Karin

Hai!
Bij mn eerste had ik precies een week van te voren de hele dag wat krampen in mn buik. Niet heel erg ofzo, maar wel vervelend. Zo'n gevoel alsof je de volgende dag ongesteld zou moeten worden. Maar de ene keer drie keer in een uur en dan weer drie uur niets.
Een week later de hele dag weer hetzelfde gerommel, maar toen om het uur en dat werd om ieder uur en daarna ieder half uur... nou je voelt het al aankomen. Uiteindelijk zo snel en veel dat we de Vk gingen bellen. Uiteindelijk ben ik 's nachts bevallen!
Mijn vliezen moesten worden doorgeprikt, dus dat gevoel ken ik niet echt.
Succes ermee!!
Gr Antoi

's-nachts om 3 uur werd ik wakker om te plassen. Had ik allemaal bloederig slijm in mn onderbroek. Dat in combinatie met een terugkerend ongesteld worden gevoel. In de nacht nog iets van 4 keer wezen poepen, en toen om 10 uur s'-morgens begonnen de weeen.

xxx
Mama van Navara

Mijn bevalling is plotsklap begonnen (geen enkele voorweeen gehad, geen slijmpropn nietts!)
- 9 uur  directe heftige weeen
- half 11 verloskundige gekomen toen al 8 cm ontsluiting, geen tijd meer om naar het ziekenhuis te gaan

- 11 uur persen

- 11.45 uur richting ziekenhuis omdat hij er niet uit wilde (jaja met persweeen in auto)

- 13.00 uur geboren met behulp van vacuum.

eerste kinde binnen 4 uur geboren, ben benieuwd hoe snel de volgende erover doet

Bij de eerste braken met 37.2 weken spontaan de vliezen, aan het einde van een zaterdagmiddag. Weeën kwamen al snel. 's Avonds om half elf had ik mijn zoon in mijn armen na een korte en heftige bevalling. Bij de tweede braken met 41.4 spontaan de vliezen. Dit keer om 05.00 uur 's ochtends. Ook nu snel weeën en om half tien was mijn tweede zoon er.
Er moest wel twee keer flink gedweild worden (de jongens waren niet ingedaald en er was dus geen stop, het gutste er uit!)

Terug
Bovenaan