<p>Hai iedereen!</p><p>Ik heb van de week al 2 topics aangemaakt over dat ik continu zo moe blijf en over het drinken van bietensap Nu heb ik een totaal ander onderwerp waarover ik het graag wil hebben. Ik ben nu 14+2 weken zwanger en we hebben een goede Nipt uitslag achter de rug en een aantal goede echo's. De bekendmaking van de zwangerschap aan de familie hebben we nog plaats laten vinden. Op 4 vrienden na en de VK weet niemand het nog. We wilden eerst meer zekerheid maar nu vind ik het onderhand wel eens tijd worden om het mooie nieuws te gaan mededelen. Maar hoe hebben jullie het nieuws bekendgemaakt? Gewoon via de telefoon of de familie bij elkaar getrommeld of bij de familie persoonlijk langs gegaan? Dus dan niet allen bij elkaar en op welke manier? Met taartjes of kaartjes of kadootjes? Onze familie is niet heel groot (12 man ongeveer van mijn kant en die van mijn vriend ook zo iets). Alleen het is altijd lastig om bijvoorbeeld alleen al mijn familie bij elkaar te trommelen. We wonen 4 hoog en sommige komen haast de trap niet eens op. Kortom, wat te doen :-D ? Veel geld om de familie mee uit eten te nemen hebben we niet. Dit besteden we sowieso liever aan de babyspullen. Ik hoor heel graag van jullie. Ben echt benieuwd. </p><p>Heel veel liefs Zoë</p>