Hoe bekendmaken zwangerschap?

Superbedankt voor de leuke tips! 
Nu zit ik te denken idd aan mooie zilveren fotolijstjes met een echo foto erin en dan met een klein zelfverzonnen gedichtje erin ergens in het hoekje van de lijst. Dan inderdaad persoonlijk bij de mensen langs gaan om een bakkie te komen doen omdat het alweer een tijdje geleden is oid :) en dan het ingepakte lijstje geven op een juist moment. 
BenB ja niemand van de familie weet het nog. Ik ben nogal een jojo de laatste 5 jaren qua gewicht dus wat extra kilo's vooral na de feestdagen valt niet op. Plus het is winter dus lekkere redelijk wijde truien of vesten trok ik op visite aan. Dit soort droeg ik altijd al in de winter. Nee nog niet verteld omdat mijn moeder verder een beetje druk was met ziekenhuisbezoekjes etc. Ik dacht eerst maar eens meer zekerheid krijgen wbt de zwangerschap. Mijn vriend wilt het liefst nog steeds wachten wbt bekendmaking dus we moeten nog tot een compromis komen.
Liefs Zoë
ps leuke jongens of meisjesnamen van 3 letters zijn welkom hihi 

Dat lijkt me echt moeilijk om het zo lang te verbergen. Waarom wil je vriend nog wachten als ik vragen mag? Zekerheid heb je pas als je kind levend en wel in je armen ligt. Veel plezier met het bekend maken! 

Vanwege bepaalde dingen binnen zijn familie die op het moment spelen. Eerst moet dat in rustiger vaarwater komen. Ik weet ook wel dat je pas zekerheid hebt als het kind levend en wel in je armen ligt en ook daarna heb je geen zekerheid. 
Groet Zoë

Ik vind het verbergen helemaal niet zo moeilijk eerlijk gezegd. Maar dat is voor iedereen anders neem ik aan. 

Dan kan ik me voorstellen dat je vriend dat wil. Ik ken natuurlijk de situatie miet, maar kan het leuke nieuws van een zwangerschap misschien ook iets positiefs brengen in zijn familie?
Heel veel plezier met de voorbereidingen en een voorspoedige zwangerschap gewenst!

Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik had ook heeeel veel gegoogeld voor een leuk idee,, maar echt teveel inspiratie. Uiteindelijk gekozen om voor de opa’s en oma’s een lijstje te geven met daarin een klein kalendertje met de uitgerekende datum en het wel bekende gedichtje: je kunt me nog niet horen, je kunt me nog niet zien maar als ik ben geboren mag ik in dit lijstje dan misschien.
voor mijn broertje en zusje met aanhang had ik speciale kraskaartje. Gekocht waarop stond ik moest je iets vertellen en als je t vakje open kraste stond er jullie worden oom en tante! Da was wel heel erg leuk!
succes en veel plezier met vertellen!! 

Wij gaan een valentijns fotoshoot laten maken van de kinderen en dan met allebij een hart in hun handen met gr zus en gr broer en dan geven wij de foto in een mooi lijstje met valentijnsdag ❤

Wij hebben het onze ouders verteld met een 3d lijstje van de action en daarin muisjes gedaan en een foto van de echo en een gedichtje. Andere familie met kinderchampagne laten proosten. En op werk en Facebook heb ik een foto laten zien van een vakantie waarbij we op het strand onze beide slippers hadden neergezet met onze jaartallen en daarvoor kleine Babyslofjes met verwachte datum.

Terug
Bovenaan