hoe blijven jullie wakker?

he meiden,

Ik ben zo ontzettend moe, ik kan wel een winterslaap houden. Ik zie het zo gebeuren dat mijn baas men kantoor binnen komt dat ik lig te slapen op mijn bureau.

Als ik vanuit mijn werk thuis kom, dan moet ik echt direct na het eten slapen, of in bad ontspannen, daarna voel ik me pas weer mens.
En dan de nacht die vind ik vreselijk, ben zo vaak wakker. Komen jullie ook zo moe uit bed? Ik heb ook de raarste dromen.

Je zou denken slaap dan niet na het eten, maar anders red ik het echt niet.
En hebben jullie ook dat er een gevoel in je buik aangeeft dat je eerst even moet relaxen? Dat je te druk bent geweest?

Tips zijn welkom

liefs nath

erg herkenbaar! ik kan ook amper wakker blijven dan maar moet wel met 3 kids!
het kan wel zijn dat je bloedarmoede hebt ofzo! misschien laten nakijken?
ik slaap snachts ook zeer slecht! moet wel zeggen dat vannacht redelijk was en ik me nu redelijk goed voel! actiever. wel beetje duizelig!
mijn moeder had het ook van mij maar bleek bloedarmoede te hebben!

liefs

Die vermoeidheid valt bij mij wel mee...tenminste het is niet zo extreem als bij jullie. Op mijn werk vragen ze wel of ik misschien moe ben omdat ik er zo uit zie....beetje jammer!! Ik zeg iedere keer dat ik te laat naar bed ben gegaan (terwijl ik om 21.45u al op bed lig) Ik heb meer last van misselijkheid. Gelukkig heb ik nog niet overgegeven, maar het scheelt niet veel! Ach, als dat alles is valt het allemaal nog wel mee!

Groetjes Nat

zo herkenbaar!!
Ik val ook om hoor, zo rond 14u begint het al en na 16u is er echt geen houden meer aan.
Ik probeer het te verdoezelen door het meeste werk in de ochtenden te verrichten zodat het 's middags geen ramp is als ik zit te suffen.
Maar ik ben al 2x eerder naar huis gegaan omdat ik mijn ogen echt niet meer open kon houden.
Vandaag ging het echter weer goed, even in de middag een dipje maar daar was ik met een uur overheen en toen kon ik gewoon weer verder hoor

ik ben ook zo vreselijk moe. kan de hele dag wel slapen. dat was bij mijn eerste zwangerschap niet zo. dit ben ik dus niet gewend. ben al 2 dagen thuis omdat ik boven de nagels (ben nagelstyliste) van een klant in slaap viel. wat een ramp. ben ook zo misselijk. eet sóchtend een cracker en s'middags 2. meer niet anders ga ik spugen.
succes nathalie en de andere. hopelijk gaat het over.
groetjes tamara

He meiden, ben blij dat jullie het zelfde hebben.
hahah sorry maar moest er wel om lachen boven de nagels van je klant in slaap gevallen.
Hopen dat we gauw het eerste termijn voorbij zijn zodat we weer een beetje energie krijgen.

Ik merk dat als ik een appel eet als ik de dip heb en een glas jus drink ik er aardig overheen kom.
Maar de tijd blijft langzaam gaan tot dat ik eindelijk naar huis kan vanaf het werk.

Ik zou bijna zeggen slaap lekker allemaal, maar aangezien de dag nog jong is. volhouden!!!!!!!

liefs nath

Terug
Bovenaan