hoe blijven jullie wakker?

Hoi allemaal,

Ben zelf ook behoorlijk moe. Gisteren helemaal niks gedaan, alleen maar op de bank gehangen. Vandaag een iets betere dag, maar mijn ogen zijn erg zwaar.

Ik slaap overdfag niet en 's avonds val ik als een blok in slaap (echt uitzonderlijk voor mij) dus dat is dan wel fijn.

Ik herken ook dat 'buikgevoel'. Zodra ik teveel doe, begint mijn onderbuik te steken! Naar gevoel, maar ik ga er maar vanuit dat mijn lichaam een grens aangeef. Als ik daarna rustig doe, gaat het gelukkig beter!

Verder heb ik echt nergens last van! Heerlijk.

Fijne zwangerschap allemaal.

Mama i.w.

ik hang nu ook op de bank met mijn laptop, mijn onderbuik voelt zwaar! erg herkenbaar van de andere zwangerschappen.
misselijk ben ik amper, en verder ook weinig klachten,, wel sloom maar meer niet!

liefs

Ik was ook erg moe, ik neem nu Floradix met Jus d'orange en voel me stukken fitter. Dit kan je bij ons bij de Etos komen, misschien werkt het bij jou ook wel.

liefs

Hey,
Ben ook zo verschrikkelijk moe! En 's nachts inderdaad moeite met slapen...
Ik ga zodra ik uit mijn werk kom thuis eerst 1.5 a 2 uur slapen. Dan koken, eten... Maar aan sporten kom ik niet meer toe.
Ik twijfel ook heel erg of ik het op mijn werk niet moet vertellen aan leidinggevende, omdat ik maar moe blijf...
Tegen directe collegas vertl ik steeds maar smoezen... Slecht geslapen, weinig geslapen, druk, etc.
ga denk ik ook maar even bij de etos kijken

hahahah ik ben te moe om naar de etos te gaan.
echt straks maakt mijn baas me wakker en dan heb ik gewoon een deuk van mijn bureau in mijn wang staan.
Ik vind zwanger zijn geweldig. Maar momenteel denk ik alleen.
Moet ik nu kotsen? ik moet naar huis moet slapen.
Zit zwaar verstopt. Heb serieus last van de hormonen.

Gister moeders voor moeders geweest leuke ervaring. en ik dacht oke ga nu maar ik wil slapen.

help

Ook ik mag me aanmelden voor het moe zijn...

Gister sloeg de bom pas in, jeetje mina!! Helaas kan ik niet eerder naar huis van mijn werk en werk ik erg veel avonddiensten.. Ook slaak ik 's nachts amper (of ben heel vroeg wakker) waardoor ik vreselijk lange dagen heb. Vanaf 14:00 drink ik AA drink en eet ik een heel pakje dextro weg en dan lukt het me net aan om mijn ogen open te houden op het werk.... Ben blij dat ik in feb nog een weekje vrij ben zeg! Pffff even bijtrekken!

Liefs!

Terug
Bovenaan