hoe blijven jullie wakker?

overdag wil ik slapen en 's nachts lig ik wakker, erg raar. komt allemaal door die rothormonen, haha. Bij m'n vorige zwangerschap had ik last van slapeloosheid, ik vond het ook gewoon zonde van m'n tijd om te slapen??? je kon zoveel dingen doen in die uren, ik kan er nu om lachen, maar mijn man toen echt niet, hihi

haha Nathalie, goed idee!!!!! Iedere dag op mijn werk is het een strijd. Ben ook zo inproductief als wat.... Ben daarbij ook nog eens verkouden geworden dus het schiet allemaal niet op zo. Heb ik wel weer een goed excuus als een collega zegt dat ik er moe uit zie... Tja, rot verkoudheid hahaha. Ach, met een beetje mazzel lachen we er over een paar weken om. Maar die paar weken lijken nu nog zooooo ver weg...

Sterkte meiden enneh.. slaap lekker!

Ik las pas ergens een artikel van iemand die er inderdaad voor pleit om vrouwen in hun eerste trimester ook vrij te geven.
Je loopt dan tegen hoge kosten aan, maar het schijnt dat je dat er later weer uithaalt. Kinderen van vrouwen die in de eerste drie maanden rust hebben, schijnen op veel minder opstart problemen te hebben en minder vaak ziek te zijn.
Maar ja, voor ons te laat ;)

Terug
Bovenaan