<p>Ik zou graag ervaringen horen over hoe jullie de zorg en uitleg over je paageboren kindje ervaren. </p><p>Wij hebben een 4 weken oude baby en ik heb me vooraf goed voorbereid op het mama zijn. Ik heb boekjes gelezen, vragen gesteld, ben naar info avonden geweest en heb uren op internet info gelezen. </p><p>Ik dacht goed voorbereid te zijn. </p><p>Echter vanaf het moment dat mij bevalling begon werd het drama.. de verloskundige had het druk, ik en mijn persweeen moesten daardoor maar even wachten. Het werd medisch, maar dd gynaecoloog had geen tijd. </p><p>Baby geboren, ik was al 24 uur wakker en had een bevalling achter de rug, maar meer dan 5 min uitleg over aanleggen kreeg ik niet. </p><p>We belden bij thuiskomst kraamzorg, die hadden geen tijd. De volgende dag kwam er wel iemand. </p><p>Deze bewuste dame vroeg smorgens gelijk of wij het erg vonden als ze eerder wegging want ze hadden het zo druk.. we hebben hierdoor alsnog heel veel zelf moeten doen. </p><p>CB keam voor hielprikjes, rennen vliegen en weg was ze weer.. </p><p>Uiteindelijk zijn we vanwege ernstige reflux ( op doorzeuren van mij) in het ziekenhuis gekomen, de artsen daar luisteren niet eens. We waren 2 uur verder voordat er een luisterende arts kwam. </p><p>Ga zo maar door.. alles gaat gehaast en niemand heeft echt tijd voor je, ik voelde me daardoor erg aan mijn lot overgelaten en heb moeten stoppen met borstvoeding door slechte uitleg.. </p><p>Ik zit nu nog met genoeg vragen en schrijf alles op voor als we naar CB moeten</p><p>Hoe hebben jullie die eerste dagen ervaren? </p>