Hoe doen de decemberbaby's het??

Ja, hij is flink aan de maat. Dat was onze eerste ook, en die bleef lekker 10 dagen langer zitten. Ik hoop echt dat deze eerder komt of op tijd, maar liever niet later. Maar ja, we zullen zien.

Ja ik heb aan de ene kant ook nog steeds zoiets van het mag wel eerder komen...liever november dan begin december. Maar goed als ze dan toch in december besluit te komen...dan liever even wat later. zo rond 10 dec ofzo. dan hebben we de eerste feestdagen achter de rug hihi.

hoi allemaal!

ik ben ook uitgerekend in december. de 30-ste  O
nze kleine meid doet t prima maar ik moet dinsdag wel terug naar t ziekenhuis voor een extra echo. De Vk vond mijn baarmoeder te groot en wil gewoon even checken waarom t is.. vind t  wel spannend want na 2 miskramen hebben we toch het wondertje nog mee mogen maken dat we een kindje krijgen.

Als mijn uitgerekende datum ineens 2 weken vroeger is moet ik het meteen melden ivm zwangerschaopssuiker zegt de VK. Kijkt me wel raar want paar weken terug heb ik mijn suikerwaarden nog laten testen en die was 4.6 dus heel netjes...

Mijn placenta zit aan de voorkant dus wel wat minder gevoel maar onderin mijn buik voel ik genoeg leven en beweging hahahahaha. Alleen als dr papa zijn hand op mijn buik houdt is ze heel stil, nu dr pa al een t plagen hahahahaha...

Ik kijk uit naar onze kleine meid maar ik kan nog best een week of 11 wachten tot ze er is. Raar he, aan de ene kant ben ik superrrrr ongeduldig maar aan de andere kant wil ik nog genieten van de baby in mijn buik

He hoi!!

Mijn babytje heeft alle controles in stuit gelegen. Gisteren was in bij de gyneacoloog. Zij deed een echo bij mij en....de baby ligt goed. Ik ben nu ruim 32 weken zwanger en dit is mijn derde zwangerschap.
Bij een tweede of volgende zwangerschap kan je kindje nog tot 36 weken draaien, heb ik begrepen. Mijn vorige zwangerschap is mijn zoontje met 38,5 week gedraaid, van hoofd naar stuitligging. Werd dus alsnog een keizersnede. Mijn oudste lag ook in stuit.

Kortom, je kindje kan nog alle kanten op, maar als het al is ingedaald dan zal de kans wel steeds kleiner gaan worden dat het gaat draaien.

Groetjes Nijny

Terug
Bovenaan