Hoe doen jullie dit? (reinheid)

Ik ben beniwud hoe vaak jullie je kindjes in bad doen en hoe vaak jullie hun bedjes verschonen. En hoe vaak schone kleertjes?
In het begin deed ik Joey elke dag in bad,  later en nu nog  (op aanraden van cb voor droge huidje) om de dag. Het bedje verschoonde ik 2 keer per week, nu 1 keer (wat volgens schoonmama schande is, al zal ze het niet zo zeggen).
Schone kleertjes krijgt hij elke dag, maar als het oude  nog schoon is hang ik het een dagje weg en krijgt hij het daarna weer aan.
Jullie?

Esther gaat elke dag in bad omdat dat haar favo moment van de dag is. Ze gaat alleen niet in bad als we 's avonds ergens anders eten en iets later terug zijn.
Haar bed verschoon ik 1x in de week als ik ook ons bed verschoon.
Ze krijgt iedere dag schone kleren aan. Heel soms tussendoor als ze erg gespuugd heeft of doorgelekt is. Haar t-shirt doe ik altijd in de was, een broekje hang ik soms even uit en trek het haar daarna gewoon weer aan. Die zijn vaak wat dikker en het duurt dan zo lang voordat ze droog zijn.
Eigenlijk doe ik alles bij Esther net zo als bij mezelf... En ongeveer net als jij volgens mij.

Groetjes,

Eveline

Arjun draagt steeds twee dagen zijn kleertjes.
we proberen hem elke dag in bad te doen, maar daar komt niks van terecht, dus hij gaat eigenlijk 3 x in de week in bad. (dit doen papa en mama altijd samen)Om de dag wordt hij gewassen. Mijn man doet de was en stofzuigt zijn kamertje. Ik stof af en mijn man doet ook nog eens boven op de kasten afstoffen. Ik steriliseer elke dag de flessen.

hoi
boas gaat zo'n 2 a 3 keer per week onder de douche met papa.als die de hele week van huis is,of heel laat thuis doe ik hem een keer in bad of in de emmer,dat vind ie heerlijk.
savonds haal ik wel even een washandje over zn gezicht en handjes.
zn truitje is meestal wel ondergekwijlt dus die krijgt hij elke dag schoon.broekje en sokjes heeft hij wel 2 of 3 dagen aan.als deze niet bij t schone truitje kleuren leg ik t gewoon terug in de kast.alleen als we op bezoek zijn geweest bij mn ouders of schoonouders bij de honden,poezen,paarden,koeien en kippen(hebben allebei een boerderij)gooi ik wel alles in de was.romper heeft hij meestal 2 dagen aan,behalve als deze nat is gekwijld.
bed verschonen deed ik eerst eens in de 2/3 weken en de hydrofielluier onder zn hoofd iedere dag.maar nu ligt hij daar niet meer op omdat hij eigenlijk nooit meer spuugt in bed en hij begint er nu aan te trekken.na 2 dagen ligt nu zn matrashoes vol met haartjes,die wrijf ik wel weg,maar ik denk dat ik er morgen toch maar een schone opleg,want dat vind ik niet fris.boxkleed,kinderwagen en maxicosi spullen was ik als ze bespuugd zijn.voorheen was dat nog weleens 3 keer in 1 week,nu is t alweer 3 weken geleden.
kort gezegd was ik alleen iets als het vies is.alleen mn kind word eigenlijk nooit vies,maarja,om hem nou helemaal niet te wassen....

hoi

Milan gaat iedere dag in bad gewoon omdat ik dat zelf leuk vind andere kids gaan ook elke dag in bad...
hij krijgt elke dag schone kleren aan en 9/10 gooi ik het allemaal in de was..
en het bed haal ik elke week af...

groetjes mandy

oja,zn pyama en slaapzak krijgt hij 1 keer in de week schoon aan.en zn knuffels gaan ook de weleens de was in als hij ze in zn mond gehad heeft.flessen en speentjes steriliseren doe ik 1 keer in de maand ofzo(in t begin na de kraamweek 1 keer per week).flessen gaan 2 keer per week in de vaatwasser mee.

Hoi hoi,

Nou zijn kamer stoffen en stofzuigen en dweilen,doe ik tegelijk als ik de rest ook doe,meestal 2 keer per week.
Ik heb geen honden en katten en en ook maar 1 kind,dus word niet echt vies.
Nou zijn bedje verschoon ik 1 keer per week tegelijk met ons bed,zijn hydrofieliuier bij zijn hoofdje doe ik elke dag.
Tja meestal om de dag in bad,en soms elke dag of hij gaat mee onder de douche
,net hoe het uitkomt.
Zijn kleding elke dag schoon,en sinds kort krijgt hij ook echt andere kleding om te slapen een boxpakje of pyama,en die ook elke nacht schoon.
Verder was ik zijn snoetje en handjes met een washandje s'ochtends dan kam ik zijn haar en een beetje lotion erin en cremetje op zijn wangen.

Groetjes Merel

hi,

Jeetje wat schoon zijn jullie, volgens   mij zijn wij dan toch een beetje vies..

Joost en Rifka gaan 2x per week in bad net als mijn oudste.   De overige dagen krijgen ze een washandje over hun hoofdjes en kontjes en uiteraard hun handjes met al die pluisjes ertussen. Mijn oudste heeft exceem en Joost krijgt last van dauwworm, bovendien hebben ze alle drie een droge huid dus badderen altijd met speciale olie van balneum. Schone kleertjes elke dag, broekjes hang ik weleens terug truitjes nooit. Beddegoed 1x per 2 weken hydrofiel bij hun hoofdjes om de 2 a 3 dagen tenzij er gespuugd is uiteraard. Ik heb een hulp voor het huishouden die komt 1x per week alles poetsen. Stofzuigen doen we ongeveer om de dag. En  wassen elke dag! Nooit geweten dat 3 kids en 2 volwassenen zoveel was konden verzamelen in korte tijd...  Zo dat was het wel ongeveer.

Groetjes
Angelique

Terug
Bovenaan