Hoe doen jullie dit? (reinheid)

hi,

naima gaat om de 2 dagen in bad vanwege eczeem. ze heeft iedere dag schone kleertjes aan. soms wel 3 setjes als ze alles onderspuugd..
quinty gaat iedere dag in bad (s avonds)  of onder de douche (s morgens met papa of mama), heeft iedere dag schone kleertjes aan en ook een schoon rompertje onder haar schone pyama als ze naar bed gaat s avonds.

de kamers worden minstens 2 keer per week gestofzuigd en 1 keer per week helemaal schoongemaakt en 1 keer per week schoon beddegoed.

liefs van SOPHIE
mama van quinty 04-10-2004 en naima 24-11-2006, 32wkn, 1530 gram was 19/1 uitgerekend

Laura gaat om de dag in bad en heeft haar rompertje van bad tot bad aan, tenzij het vies/te warm/verkeerde kleur is. Kleren iedere dag schoon, ook de pyama. Bed iedere twee weken, hydrofiel iedere dag en slaapzak twee keer per week verschonen. Haar kamer wordt iedere week schoon gemaakt. Haar haren was ik 1 keer in de week met babyshampoo en verder maak ik ze gewoon nat. Als ze fruit of groente heeft gegeten, gaat ze altijd in bad, want ze krijgt het dan toch altijd voor elkaar om er een knoeiboel van te maken (ondanks een slab en twee spuuglappen).

Groetjes Ilona

hallo Chez is vandaag 5 maanden, en is om precies te zijn 2 keer in bad geweest, ik heb zijn bedje 1 keer   verschoond en hij heeft 5 keer schone kleertjes aangehad, net zoals bij papa en mama, wwhahahahahahahahahaha grapje, had ik even zin in  hihihahahahaha!!!!

nee ik doe hem elke ochtend in bad,af en doe onder de douche maar daar  heeft die een hekel aan haha  en savonds gezichtje kontje en handjes wassen, kleertjes elke dag schoon,pyama ook elke dag schoon en rompertje,  en zijn bedje doe ik 1 en soms 2 keer in de week net als bij ons zelf!

groetjes patricia en   chez hahaha

olivier gaat meestal om de dag in bad, wel elke dag schone kleertjes zeker gezien het feit dat hij minimal 1 keer per dag zijn romper onderpoept haha, dus regelmatig krijgt hij zelfs twee keer per dag een schone romper en schoon broekje

Tja, dat badderen gebeurt hier niet meer zovaak als in het begin. Floor heeft echt een superdroog huidje, ik doe haar maar 2 of 3x per week in bad.
Haar bedje verschoon ik elke zaterdag, net als die van haar broer, en natuurlijk ook wanneer het nodig is. De kleertjes moet ik echt wel elke dag in de was doen, ze spuugt zichzelf nogal vaak onder , en die spuitluiers werken er ook niet goed aan mee, haha.
groetjes van Ruth

In bad/douchen, doe ik hem 2x in de week, ivb met droog huidje. wel maak ik iedere dag met een kommetje water zijn gezichtje,billetjes en voorkantje schoon.

kleertjes, zijn rompertje houd hij twee dagen aan, het shirtje doe ik iedere dag schoon aan, ivb terug geven melk, zijn broekje draagt hij ook twee dagen of het moet vies zijn van de melk ofzo. sokjes de ene keer om de dag de andere keer iedere dag, ligt een beetje aan de kleur en of dat met de rest van de kleertje kan.
zijn pyama truitje heeft hij ong een weekje aan, maar zo gauw er wat melk op zit krijgt hij een schone. zijn slaapzakje zelfde verhaal.

bedje
zijn bedje doe ik ook maar 1x per week. maar ik heb onder zijn hoofdje een katoene luier dubbelgevouwen liggen. deze ligt 1dag dan draai ik hem om en dan doe ik een schone, mocht hij melk terug geven dan komt het op de katoene luier en blijft het bedje schoon, zo doen we het ook op het dag verblijf en hoef je dus niet zo vaak het hele bed te verschonen maar alleen de katoene luier.

Terug
Bovenaan