Hoe doen jullie je kleintje in bad?

A

Anoniem

Guest
Nou het onderwerp zegt het al!!! hoe doen jullie je kleintje in bad?
Thijs pas al een hele tijd niet meer in zijn badje en als ik hem daar wel in doe gaat hij huilen en is de hele slaapkamer een waterbalet! Hij is gewoon veel te klein!
Ook wil  Thijs het liefst recht op zitten.
Wij nemen Thijs mee onder de douche als het uitkomt en anders doe ik hem in het grote bad met zo'n 15 cm water.
Ook heb ik zo'n zitje bij de prenatal gekocht waar hij in kan als papa of mama in bad gaan.
Wel raar dat die badjes zo klein zijn en ze er zo kort in kunnen.

Groeten Rianne, mama van Thijs

ik doe wesley in zo n soort strandstoeltje noem ik het maar,en dan in het grootte bad ,hij is nog net te klein voor zo n badstoeltje  
maar wordt ie ook al wat te groot voor dan maar samen in bad of idd samen douchen
gr marijke

hoi rianne,
wat sneu dat Thijs huilt in badje, zit hij dan klem ofzo? Of vindt hij badderen niet zo'n succes?
wij doen Jaap afwisselend in grote bad (los met ons of alleen in zitje, met onze handen op "pakafstand"), onder de douche of in t babybadje. Dat laatste is eigenlijk te klein, hij kan er niet meer languit in liggen, maar toch altijd dikke pret. En enorm waterballet doordat hij zo spettert met handen en voeten is hele badkamer dan nat! Het maakt Jaap eigenlijk niet uit hoe, hij is een echte waterrat en geniet van alles.
Succes ermee, groetjes mira, sinds 02-01 mama van Jaap

en wij doen Berend in de wasbak, in de keuken (nadat hij gegeten heeft in de keuken. en daarna aansluitend de vieze en natte keuken dweilen...)

in de tummy tub past hij niet meer

onder de douche: moet hij nog een beetje aan wennen, maar is op zich ook prettig voor ons

in het grote  bad: eigenlijk alleen als we er zelf ook in gaan, anders kost het me mijn rug. is wel errug leuk!!    hulpmiddelen als badstoeltjes zijn dan handig.

ik vul het grote bad echt tot aan de rand en ga er sman met hem in, hij kan dan echt zwemmen en spartellen, soms zet ik hem ook onder de douche, (hou zijjn handjes vast en dan staat hij en doe het stopje in het bad, als hij uitgeoduchd is zit er dan een laagje van ong 10 a 15 cm in het bad en kan hij nog even lekker op zijn buik spartellen.

In het kleine vindt yanick zelf wel leuk, maar wij minder. Hij spartelt alle kanten op, spettert alles helemaal nat en wordt eigenlijk te zwaar voor ons. We nemen hem vaak mee onder de douche, maar ook dat vind ik wel zwaar. We wisselen het dus af, soms in badje, soms onder de douche.
Helaas hebben we geen groot bad, anders zou ik samen in het grote bad gaan.

Gewoon, het badje in de douche op de standaard, Vera erin soppen, haren wassen en weer eruit. En dat 2 keer per week. Marielle is 4 jaar en zit ook nog 2 keer per week in het badje, dus het kan echt jaaaaaaaaren mee hoor!

nou, ik wou dus net zoiets als de mama van marielle zeggen. Onze oudste zit ook nog in het kleine badje en van wege het gespetter en geplons gebeurd het hier allebei in de badkamer. Renske deden we de eerste maanden nog wel op haar eigen kamertje in bad, toen ze nog een beetje rustig bleef.
Als we een groot bad hadden, hadden we het waarschijnlijk daarin gedaan, maar die hebben we dus niet.

groetjes mieke

Terug
Bovenaan