hoe en wanneer vertellen

Wij gaan het aan mijn ouders vertellen na de eerste echo. Die heb ik 16 juni. Ik heb voor ons zoontje een T-shirt besteld met ik ben stoer, want ik word grote broer. Ben benieuwd hoe snel ze het doorhebben. De rest vertel ik het pas na 12 weken, dus dat wordt dan op de verjaardag van mijn zoontje met hetzelfde shirt.
 
Heej,
Wij wisten met koninginnedag dat we zwanger waren. Op mijn werk wisten ze het vrijwel direct, maar daar leefden ze het afgelopen jaar ook erg met me mee. Ik was elke keer behoorlijk verdrietig wanneer ik weer ongesteld was geworden, en ik werk in een klein team dus ik kon het daar fijn delen! Onze ouders hebben we he 2 weken later verteld, ik heb het boek gekocht voor onze moeders, van Carry Slee: Mam, je word Oma.
Dit was helemaal leuk!
Na de echo van afgelopen woensdag hebben we het onze broers verteld doormiddel van chocolaatjes. Per stuk verpakt met een letter erop. De tekst ervan gemaakt, voor oom .....
Nu mag iedereen het weten, omdat de echo positief was. Ondanks dat ik het nog wel heel spannend vind want we moeten de 9 weken nog in.
Maar toch is het ook fijn om het te delen, en mocht het nog mis gaan, is het ook fijn om je verdriet te kunnen delen... toch?
 
Hey,

wij zijn 5 weken zwanger en hebben afgesproken het pas bij 10 weken te vertellen..
ik ben alleen bang dat dat niet gaat lukken.. ik krijg helaas mijn buik (vooral opgezette darmen) nu al niet meer echt weggewerkt. dus als er nog 5 weken bij moeten hebben de meesten het al gezien.. dus ik denk dat we het echt eerder moeten vertellen.. mijn beste vriendin en een stel hele goeie vrienden weten het wel al.. maar zij waren ook heel betrokken voorafgaand.. weet alleen nog niet hoe we het gaan vertellen.. waarschijnlijk ga ik daarvoor mijn neefjes en nichtje bij gebruiken, altijd leuk natuurlijk:)!!

Groetjes!!
 
Hoi,

Vandaag 7 weken en vorige week mijn ouders verteld. Heel grappig een inimini klein babytje in een stuk taart gestopt. Mijn mama nam een hap en toen... kwamen de knuffels. Volgende week na VK vertel ik het mijn vriendin. De rest van de familie deze maand en na 12 weken de rest.

Geniet ze allemaal.

Groet
 
Hallo allemaal,

Gefeliciteerd allemaal met de blijde gebeurtenis.
We zijn nu bijna 8 weken,we hebben het aan 2 schoonzusjes verteld.

Donderdag de eerste echo,daarna gaan we het aan de oma's en opa vertellen.

spannend allemaal hoor.

genietse.
 
Hey Ladies,

Ik heb het twee weken geleden al aan iedereen verteld, toen was ik 6 weken.
We hadden het hartje zien kloppen op de echo en zo blij dat we het meteen aan iedereen verteld hebben.
Echt geweldig! Al die vreugde van iedereen!
En mocht het mis gaan hebben we ontzettend veel steun van iedereen. Ik vind het wel een fijne gedachte dat je slecht nieuws niet alleen met je partner hoeft te verwerken.
Ik kan het iedereen aanraden. Waarom wachten? het is toch iets prachtigs.....
 
Mijn vriend Andrew en ik houden zoveel van elkaar dat we niet twee uur kunnen blijven zonder van elkaar te horen. We hebben alles samen gedaan, zelfs bedrijven geopend en hebben een gezamenlijke rekening. We leefden gelukkig en maakten ons klaar voor onze bruiloft toen plotseling alles binnen een oogwenk neerstortte. Het begon allemaal op 20 juni toen Andrew naar een nieuw appartement verhuisde waar hij Melisa Van Hary ontmoette. Ze waren buren en voor ik het wist begon Melisa Van Hary hem te bezoeken en te koken, waste hij zijn kleren en overnachtte hij in zijn huis. Ze werden zo dichtbij en Andrew riep me nooit meer of miste me. Hoe dan ook om het verhaal kort te maken op 3 september, hij brak uiteindelijk met mij uit. Mijn hart was verbrijzeld, ik had zin om zelfmoord te plegen, maar zoals God het zou willen, zei mijn vriendin tegen Susan. ik over Lord Bubuza miraclous spreuk dus ik nam contact met hem op en vertelde hem alles en hij vertelde me dat Andrew binnen 12 tot 16 uur bij me zou komen bedelen. Ik volgde zijn instructies en tot mijn grootste verbazing riep andrew me 14 uur later huilend en smekend ik om hem te vergeven en ik deed en we zijn getrouwd. Alle dank aan Lord Bubuza voor het helpen van me Andrew terug te krijgen. Heb je hulp nodig ?? neem contact op met Lord Bubuza via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com of via de website: http://Lordbubuza.website2.me of via WhatsApp: +1 505 569 0396
 
Terug
Bovenaan