A
Anoniem
Guest
Hoi Cathy,
jouw verhaal lees ik toch 'als uitzondering op de regel'. Dat is positief bedoeld maar dat komt door zijn epilepsie. Ik ben enigzins bekend met epilepsie, heb zelf een leerling met epilepsie. Ik weet dat epilepsie in de weg kan staan. Maarre even als juf, ik begrijp het stukje dat hij cognitief gezien wel naar gr 2 kan maar motorisch niet......???? Dat is toch omgekeerde wereld? Maar ik weet natuurlijk verder niets en je hoeft mij niets uit te leggen maar soms gun je een kind wat geknokt heeft gewoon een enorme beloning. Toch is bewezen dat de kleutergroepen overdoen een minder traumatische ervaring is dan een latere groep.... daar is wel veel voor te zeggen want je gunt je kindje het beste.
Veel geluk en plezier voor jullie manneke en natuurlijk ook voor jullie meissie. Het zal ook gerust niet gemakkelijk zijn, kinderen met epilepsie, voor jullie als gezin.
En nog bedankt voor je reactie, we houden wel heel goed in de peiling dat ze zich blÃ'jft ontwikkelen.
Groetjes Renske
jouw verhaal lees ik toch 'als uitzondering op de regel'. Dat is positief bedoeld maar dat komt door zijn epilepsie. Ik ben enigzins bekend met epilepsie, heb zelf een leerling met epilepsie. Ik weet dat epilepsie in de weg kan staan. Maarre even als juf, ik begrijp het stukje dat hij cognitief gezien wel naar gr 2 kan maar motorisch niet......???? Dat is toch omgekeerde wereld? Maar ik weet natuurlijk verder niets en je hoeft mij niets uit te leggen maar soms gun je een kind wat geknokt heeft gewoon een enorme beloning. Toch is bewezen dat de kleutergroepen overdoen een minder traumatische ervaring is dan een latere groep.... daar is wel veel voor te zeggen want je gunt je kindje het beste.
Veel geluk en plezier voor jullie manneke en natuurlijk ook voor jullie meissie. Het zal ook gerust niet gemakkelijk zijn, kinderen met epilepsie, voor jullie als gezin.
En nog bedankt voor je reactie, we houden wel heel goed in de peiling dat ze zich blÃ'jft ontwikkelen.
Groetjes Renske