Hoe ga je om met herhaalde miskraam?

[quote quote=10215544]Hoi,
Ik was na mijn eerste miskraam zo verdrietig. Ik heb daar wel 3 maanden voor nodig gehad om dat een plek te geven. Ik wist niet dat ik zo’n oer wens had. Daarbij ben ik al wat ouder (toen 40) dus ik was sowieso bang dat het niet ging lukken. Ik heb daarna nog 4 miskramen gehad. Elke x heel verdrietig maar ook vastberaden want mijn gyneacoloog zei dat ik voldoende eitjes had. En nu ligt er naast mij een gezond meisje van 11 weken, over een maand word ik 42. Ik ben er de hele zwangerschap niet gerust op geweest. Iig niet tot de 20e week. Ik denk dat ik in week 27/28 rustiger ben geworden. Maar ben zo blij dat we continu positief zijn doorgegaan, ook al was het mentaal en fysiek zwaar.
Ook zijn we plezier blijven houden. Humor was onze redding. Het was pure pech. En na 22 maanden proberen is ze er! Dolgelukkig!
Hou moed!!! Pech is hard, ik wilde al met IVF starten maar mijn gyneacoloog zei, dat ene juiste eitje dat komt wel. En ze had gelijk.
Succes! En nogmaals, hoe zwaar ook, hou moed en lol
[/quote]
Jeetje, wat moet dat een zwaar proces zijn geweest. Zo blij om te lezen dat jullie een gezond kindje hebben gekregen. Gefeliciteerd?. 
Ben het verder helemaal met je eens: humor is zo belangrijk. Heb gelukkig een hele optimistische vriend die de juiste grapjes maakt. Dat komt wel goed.
Dank voor je mooie bericht.

Terug
Bovenaan