Hoe gaat het met afvallen?

A

Anoniem

Guest
Hallo,
ik vroeg me af of er ook nog dames zijn die voor geen meter hun overtollige pondjes verliezen. Het is mijn 2 e kindjes, 3 maanden geleden bevallen en ik moet nog 11 kilo afvallen. Help! Als er nog tips zijn, die zijn ook van harte welkom.
Groetjes,nous

Het meest verantwoord en gezond is natuurlijk gevarieerd eten en bewegen. Ik ben bang dat er weinig anders op zit. Crashen heeft weinig zin, daar kom je uiteindelijk alleen maar meer van aan.

Groetjes, Marisa

Hoi,

ik weet niet hoeveel ik tijdens mijn zwangerschap ben aangekomen, want mijn man heeft de weegschaal toen in de kliko gedaan. We hebben nu een andere gekocht en ik ben nog zo'n zes kilo zwaarder als voor deze zwangerschap en zeventien kilo zwaarder als voor mijn eerste zwangerschap, maar toen woog ik zevenenvijftig kilo bij 1.72m. Ik geef nog steeds borstvoeding en verlies gemiddeld een pond per week, wat netjes is.

Groetjes van Marloes

Hoi. Ik ben nu 12 weken geleden bevallen van mijn tweede zoontje er ben deze zwangerschap 15 kilo aangekomen. Daar moeten er nu nog 2 vanaf, maar aangezien ik lang en dun ben mogen die 2 kilootjes er van mij nog best aanblijven (weeg nu 59 kilo bij 1,74 lengte).. Ik pas mijn kleren allemaal weer en dat vind ik het belangrijkste..
Tips heb ik niet, ik ben een van de gelukkige bij wie het (bijna) allemaal vanzelf gaat. Ik laat ook niks staan, maar drink wel veel water. Maar dat doe ik vooral omdat ik nog volledige bv geef..
Verder wandel ik veel (lekker voor mij en de kids)..
Gr. Anne-Marie

Hoi,
Onze jongste is 11 weken, en ik was mede door veel vocht..erg veel aangekomen.
Moet er nog een kilo of 4 af..
Ben zelfs flink aan het sporten, sinds 10 jaar ofzo..
Wil het er wel echt af hebben, en mijn eigen broeken weer aan kunnen, gaat nog niet.
Dit is onze derde, dus ik denk ook de laatste, en wil er wel wat voor doen om weer mijn gewicht terug te hebben, en deze keer ook strakker in mijn vel te komen.
Weeg normaal iets van 57 kg bij 1,77.
Als ik in de sportschool loop zie ik veel mensen met meer buik dan ik, die heel wat jonger zijn..Of zelfs al in groep 8 bij de oudste twee op school..oeps..
Weet dat het allemaal best meevalt, maar ik voel het zo, en wil er vanaf..
Succes allemaal!!
Groet Rina

Hoi

Ik ben vrij lang, 1.80 m en woog voor de zwangerschap 65 kilo.
Totaal in de zw.schap ben ik 18 kilo gegroeid en ik moet nu nog
5 kilo kwijt om op mn 65 kilo te komen! (het 4 mnd na bevalling)

Tips heb ik niet echt. Geef je borstvoeding?
Dan niet teveel lijnen he!
ik probeer -lekker cliche- gewoon niet zoveel te snoepen/snacken tussendoor

succes!

hier gaat het voor geen meter!

Mijn billen kont gaan wel weer, maar die buik joh...
Ben fanatiek aan het sporten en wandel ook veel. Maar moet eerlijk zijn dat ik niet altijd alles kan laten staan....hahahah

X Saskia
mv Rik 04-07-07

We hebben gisteren een hometrainer aangeschaft en midden in de woonkamer gezet. Dan staat ie natuurlijk steeds in de weg en dat is dan voor mij een stimulans om er echt iedere dag gebruik van te maken. Anders is het zonde dat hij er staat...Het valt wel tegen hoor. Nu al zadelpijn! Ik vind het wel een goede manier, want als ons kleintje in de box ligt kan ik even fietsen en kan ik haar nog zien ook. Naar de sportschool gaan komt er niet van en vind ik ook erg duur.

Terug
Bovenaan