Hoe gaat het met afvallen?

8 weken gelden bevallen, was 20 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap. Moet er nog 10!!! kwijt.Pas nog steeds niet in mijn eigen kleren (baaalen want ik ben die zwangerschapskleding zo zat).
Dragen jullie ook nog zwangerschapskleding????

Hoi,

Ik wil zelf nog 10 kilo eraf (vijf van de zwangerschap en vijf extra). Volgens mij belangrijk om gezond te eten, veel bewegen en geen tussendoortjes met suiker of vet tussendoor. Maar het blijft een strijd...

Groetjes Irma

geef je lichaam de tijd!! meiden.

bij mijn eerste was ik 20 kilo aangekomen , en na d ekraamweek was e r10 kilo vanaf. na 9 mnd afbouden ( negn mnd zwanger , negen maanden ontzwangeren ) was alles e raf!! zonder te gan sporten ofzo. toen ik 4 mnd bevalen was moest e rnog 5 kilo af dat is heel langzaam in 5 mnd tijd er af gegaan, 1keer per mnd ging ik evn kijken.
 geef je lcham de tijd meiden.
en gniet van je kleine, je kan daarnaast veel wandelen of sporten om het te stimuleren,

Hoi,

Ik was tijdens de zwangerschap 17 kilo aangekomen en 2 weken na de bevalling was ik 20 kilo afgevallen.

Maar...... word niet jaloers hihi  want ik was en ben  namelijk veel te zwaar. Ik wil nu nog zo'n 15 kilo afvallen.

Succes allemaal

Hoi,
ik was tijdens mijn zwangerschap 25 kilo aangekomen, vrij snel daarna was ik al 20 kilo kwijt. Ik had namelijk zwangerschapsvergiftiging en ik hield daardoor heel veel vocht vast. De 1e dag na mn bevalling (keizersnee) had ik al (via catheder) 9 liter vocht uitgeplast.
Maarja nu de laatste kilootje hé, die willen er maar niet af, en het lijkt wel of alles rond mijn buik blijft hangen, kan ook nog steeds mijn oude kleren niet aan, de broeken gaan gewoon niet dicht . Maar omdat ik borstvoeding geef wil ik ook niet al te heftig op dieet gaan want dat schijnt niet goed te zijn. Dus probeer maar niet teveel te snoepen!
Groetjes van Sonja.

quote: happy75 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-10-2007 15:29:51'));

Hoi

Ik ben vrij lang, 1.80 m en woog voor de zwangerschap 65 kilo.
Totaal in de zw.schap ben ik 18 kilo gegroeid en ik moet nu nog
5 kilo kwijt om op mn 65 kilo te komen! (het 4 mnd na bevalling)

Tips heb ik niet echt. Geef je borstvoeding?
Dan niet teveel lijnen he!
ik probeer -lekker cliche- gewoon niet zoveel te snoepen/snacken tussendoor

succes!

vind ik zelfs een beetje laag gewicht 65 ik ben 183 en toen ik 65 woog had ik elke keer blauwe knieen omdat ze op elkaar lagen en mijn ribben staken uit, iedereen twijfelde of ik geen eetziekte had..

Ik vind 70-75 beter gewicht. Anders zit je echt aan de grens van ondergewicht.

Helaas ben ik 30 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap terwijl ik op den duur helemaal zo wat niets meer at (volgens de arts had ik echt kilo's vocht!) en die was ik ook dan zo weer kwijt, helaas was ik al te zwaar voordat ik zwanger werd (95 kilo) terwijl 85 voor mij ideaal is. Ik moet zeggen dat ze makkelijk eraf gaan, ik probeer niet te snoepen geen vette dingen te eten en dan gaat het makkelijk. Ik gebruik Sonja Bakker maar eet bv een boterham extra en het mannenmenu omdat ik niet zo in heel streng lijnen geloof.

Ik wou dat ik met mijn   medicijnen kon stoppen maar helaas heb liever een aardige kont dan weer ziek zijn. Dat scheelt zoiezo al 10-15 kilo (dat ben ik toen aangekomen hierdoor) die extra kilo's die ik door mijn medicijnen ben aangekomen raak ik ook heel moeilijk kwijt maar ik hoef ook geen maatje kate moss (of gratenpakhuis zoals ik vroeger was) ben al blij met maat 40-42 :)

Gelukkig ben ik al mijn kilo's kwijt
2 dagen na de bevalling was ik er al 11 kwijt
In totaal was ik er 16 aangekomen.
Ik weeg nu zelfs minder als ervoor
En ik doe helemaal nix geks, als ik ergens zin in heb, eet ik het gwn.

Groetjes Debby.

Oh hier wil ik mijn verhaal ook wel even kwijt hihi

Ik ben zelf best dik, heb nog nooit mijn gewicht genoemd en ga dat nu ook niet doen, maar ik ben er niet trots op.
Ik heb nog nooit veel gesnoept of gegeten en toch is het er nooit afgegaan, ja met van die crashdieten of shakes, maar dat wilde ik niet meer omdat het niet vol te houden is en er telkens 2x zoveel aankomt als je er mee stopt!

Toen ik zwanger werd viel ik in eerste instantie af, en in totaal ben ik dan ook maar 5 kilo aangekomen, ik was hier wel heel blij om! Met een kindje van 7 pond ben ik samen met al het vocht wat ik had, ongeveer 8 kilo afgevallen na mijn bevalling. Ik was superblij, want er was meer af dan er aangekomen was! Ik besloot gelijk heel mn leven te beteren..

Ben gestopt met roken (nu al bijna 13 weken) en ben voor Sonja Bakker gegaan, omdat het wel normaal eten is, maar dan in een ritme wat goed vol te houden is.
Ik begin nu aan week 4 en er is alweer 8 kilo af!! Ik ben eigenlijk wel heel trots op mezelf dat ik het zo goed al vol hou met resultaat
Dus sorry voor mn lange verhaal, maar ik ben echt zooooo blij!! Eindelijk ga ik een mooie meisje worden whahahahahaha

Groetjes liefs
Karmen
mama van Liz

Terug
Bovenaan