quote: happy75 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-10-2007 15:29:51&apos

);
Hoi
Ik ben vrij lang, 1.80 m en woog voor de zwangerschap 65 kilo.
Totaal in de zw.schap ben ik 18 kilo gegroeid en ik moet nu nog
5 kilo kwijt om op mn 65 kilo te komen! (het 4 mnd na bevalling)
Tips heb ik niet echt. Geef je borstvoeding?
Dan niet teveel lijnen he!
ik probeer -lekker cliche- gewoon niet zoveel te snoepen/snacken tussendoor
succes!
vind ik zelfs een beetje laag gewicht 65 ik ben 183 en toen ik 65 woog had ik elke keer blauwe knieen omdat ze op elkaar lagen en mijn ribben staken uit, iedereen twijfelde of ik geen eetziekte had..
Ik vind 70-75 beter gewicht. Anders zit je echt aan de grens van ondergewicht.
Helaas ben ik 30 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap terwijl ik op den duur helemaal zo wat niets meer at (volgens de arts had ik echt kilo's vocht!) en die was ik ook dan zo weer kwijt, helaas was ik al te zwaar voordat ik zwanger werd (95 kilo) terwijl 85 voor mij ideaal is. Ik moet zeggen dat ze makkelijk eraf gaan, ik probeer niet te snoepen geen vette dingen te eten en dan gaat het makkelijk. Ik gebruik Sonja Bakker maar eet bv een boterham extra en het mannenmenu omdat ik niet zo in heel streng lijnen geloof.
Ik wou dat ik met mijn medicijnen kon stoppen maar helaas heb liever een aardige kont dan weer ziek zijn. Dat scheelt zoiezo al 10-15 kilo (dat ben ik toen aangekomen hierdoor) die extra kilo's die ik door mijn medicijnen ben aangekomen raak ik ook heel moeilijk kwijt maar ik hoef ook geen maatje kate moss (of gratenpakhuis zoals ik vroeger was) ben al blij met maat 40-42