Oh hier wil ik mijn verhaal ook wel even kwijt hihi
Ik ben zelf best dik, heb nog nooit mijn gewicht genoemd en ga dat nu ook niet doen, maar ik ben er niet trots op.
Ik heb nog nooit veel gesnoept of gegeten en toch is het er nooit afgegaan, ja met van die crashdieten of shakes, maar dat wilde ik niet meer omdat het niet vol te houden is en er telkens 2x zoveel aankomt als je er mee stopt!
Toen ik zwanger werd viel ik in eerste instantie af, en in totaal ben ik dan ook maar 5 kilo aangekomen, ik was hier wel heel blij om! Met een kindje van 7 pond ben ik samen met al het vocht wat ik had, ongeveer 8 kilo afgevallen na mijn bevalling. Ik was superblij, want er was meer af dan er aangekomen was! Ik besloot gelijk heel mn leven te beteren..
Ben gestopt met roken (nu al bijna 13 weken) en ben voor Sonja Bakker gegaan, omdat het wel normaal eten is, maar dan in een ritme wat goed vol te houden is.
Ik begin nu aan week 4 en er is alweer 8 kilo af!! Ik ben eigenlijk wel heel trots op mezelf dat ik het zo goed al vol hou met resultaat
Dus sorry voor mn lange verhaal, maar ik ben echt zooooo blij!! Eindelijk ga ik een mooie meisje worden whahahahahaha
Groetjes liefs
Karmen
mama van Liz