Hoe gaat het met afvallen?

Geweldig goed van je Karmen, en al 8 kilo kwijt, toppie. Ik denk er ook over om Sonja te doen om mijn 10 kilo nog kwijt te raken. Is het een beetje vol te houden?
Ik wens je verder succes met Sonja en volhouden he!!!!!!

Liefs Tam

Keigoed van je Karmen!! wees trots op jezelf! Elke kilo is een prestatie als je toch al moeilijk afvalt toch?

Ik vind Sonja Bakker eigenlijk gewoon normaal eten alleen wat minder en meer geregeld (je hoeft zelf geen verantwoorde keuzes te maken) het staat immers in een boekje wat je moet eten haha dat vind ik fijn eraan. En ik heb vaak gedieet en had ALTIJD honger ik heb nu weleens een moment (meer verveling) maar echt honger? nee dat niet.

Ik ben nu twee weken bezig en 4 kilo kwijt terwijl ik gewoon een extra boterham pak wanneer ik dat wil en het mannendieet volg (dus meer) ik vind wel dat je voorzichtig moet doen na je bevalling je bent nog wel herstellende dus niet de dag na je bevalling streng gaan dieten, je hebt veel heisa om die sonja bakker maar het komt in principe gewoon neer op gezonder eten in kleinere porties helemaal niets mis mee dus..

Hoi,

Ik moet ook nog zo'n 10 kilo en hoop maar dat werken heel goed werkt! Nog ruim een week en dan moet ik weer, en dat de kilo's eraf vliegen als je bv geeft, klopt niet hoor! Althans bij mij niet. Sinds de kraamweek nog geen grammetje minder (en dat was al 3 maanden geleden). Ach het zal wel komen.
Gelukkig heb ik een actief beroep...

Marieke

quote: tam03 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-10-2007 21:17:40'));

8 weken gelden bevallen, was 20 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap. Moet er nog 10!!! kwijt.Pas nog steeds niet in mijn eigen kleren (baaalen want ik ben die zwangerschapskleding zo zat).
Dragen jullie ook nog zwangerschapskleding????

Hoi,

ik draag geen zwangerschapskleding meer en pas alweer in mijn oude vertrouwde spijkerbroeken. Alleen de shirtjes nog niet omdat ik door de bostvoeding nog steeds een f-cup heb  en dan echt het idee heb dat ik vacuum verpakt ben. En ik pas nog niert in mijn laarzen omdat ik nog dikke kuiten heb.

Groetjes van marloes

Hoi,
Ben sinds een week of drie weer aan het sporten..Heb hiervoor 10 jaar niet gesport hoor..Lieve is nu 12 weken..
Ga soms drie keer per week, en ben al weer afgevallen, weeg weer onder de 60..
Paste ineens van de week mijn spijkerbroek weer..heerlijk toch?
Zag het eerder ook somber in..duurt veel te lang naar mijn zin.
Maarja, gewicht eraf hoeft niet eens, wel wil ik meer van mijn figuur maken..hihi..
Groetjes Rina.

hoi
nou het gaat gebeuren,heb het sonja bakker boek weer open geslagen.wil er minstens 10 kilo af hebben.hoop dat ik het volhoud.vooral s,avonds vind ik het moeilijk voor de tv,kijkt toch lekkerder met wat chips..maar ik ga ervoor,er liggen teveel leuke kleren in de kast die ik weer aan wil.succes allemaal
groetjes petra

Ik denk dat Sonja er nog een klant bij gaat hebben....
Pffffff zo 14 weken na de bevalling zit ik nog steeds 2 confectimaten boven voor mijn zwangerschap...

Echt niet tof. Ik loop keiveel. Sport 2 uur per week (is niet veel misschien, mar heb NOOIT gesport tot nu dan!!).

Ik weet het ook neit meer....

X Saskia

ja voor mij is zo,n boek een stok achter de deur zeg maar.
anders begin ik op maandag met goede moed maar dat is s,avonds alweer vergeten.haha.nu heb ik iets om te volgen en je mag gewoon eten.maar het moet eerst nog even!
gr petra

Terug
Bovenaan