Hoi,
Leuk dat je vraagt hoe het met de zwangeren onder ons is. Het belangrijkste is, ik voel me gelukkig! Dat het wat minder gaat weten we allemaal wel. Het gaat ook heel erg wisselend. Twee weken geleden ben ik alweer binnenstebuiten gekeerd en wilden ze me het liefst in het ziekenhuis laten. Op het allerlaatste moment mocht ik gelukkig toch naar huis.....Een week later werd er direct een echo gemaakt en alles zag er gelukkig prima uit, nu werd zelfs gezegd dat ik weer wat meer mocht doen, vooral naar buiten gaan! Een beetje vreemd wel, maar wel heerlijk!
Alles blijft een beetje bij hetzelfde, erger is het niet geworden. Iedereen denkt dat dit kindje eerder komt, maar ik ben er van overtuigd dat het gewoon twee weken langer blijft zitten hahahahaha.
Met baby is alles prima in orde! Baby krijgt trouwens Hjerres ' oude kamer'. en voor Hjerre hebben we gisteren de laatste hand gelegd aan een stoere ridder kamer met hier en daar wat piraten. Hij is er helemaal weg van.
Wat ook leuk is, Hjerre moet altijd even mijn dikke blote buik zien en dus trekt hij altijd mijn shirt omhoog om er zijn handje op te leggen. Geweldig! Zo klein! Maar of hij het begrijpt?
Zo dat was een heel verhaal!
Groetjes Hanneke die 32,5 weken zwanger is