Hoe gaat het met alle zwangere onder ons!!

Hier is het aftellen geblazen, vandaag 37 weken en 1 dag dus ik mag thuis bevallen!!
MAar wat een verschil me vorig jaar door die warmte mega poten, formaat olifant. Nu eigenlijk kleine varkenspootjes hihi.
Maar weer helemaal geweldig ben alweer zo nieuwsgierig...wanneer zou het komen:)

groetjes
San mama van Kelvian en ?

Wat fijn te lezen dat het allemaal zo goed met jullie én de kleine gaat!!
Helemaal geweldig!!

Esmé mv Kay

Weet iemand hoe het met Terra is?

Verder fijn dat het zo goed gaat met iedereen. Jeetje 37 weken al... ben er stil van!

Geniet allemaal!!!

Hoi,

Leuk dat je vraagt hoe het met de zwangeren onder ons is. Het belangrijkste is, ik voel me gelukkig! Dat het wat minder gaat weten we allemaal wel. Het gaat ook heel erg wisselend. Twee weken geleden ben ik alweer binnenstebuiten gekeerd en wilden ze me het liefst in het ziekenhuis laten. Op het allerlaatste moment mocht ik gelukkig toch naar huis.....Een week later werd er direct een echo gemaakt en alles zag er gelukkig prima uit, nu werd zelfs gezegd dat ik weer wat meer mocht doen, vooral naar buiten gaan! Een beetje vreemd wel, maar wel heerlijk!
Alles blijft een beetje bij hetzelfde, erger is het niet geworden. Iedereen denkt dat dit kindje eerder komt, maar ik ben er van overtuigd dat het gewoon twee weken langer blijft zitten hahahahaha.
Met baby is alles prima in orde! Baby krijgt trouwens Hjerres ' oude kamer'. en voor Hjerre hebben we gisteren de laatste hand gelegd aan een stoere ridder kamer met hier en daar wat piraten. Hij is er helemaal weg van.
Wat ook leuk is, Hjerre moet altijd even mijn dikke blote buik zien en dus trekt hij altijd mijn shirt omhoog om er zijn handje op te leggen. Geweldig! Zo klein! Maar of hij het begrijpt?

Zo dat was een heel verhaal!

Groetjes Hanneke die 32,5 weken zwanger is

Huhh!! foutje geloof ik, maar super hoor en Hanneke wat zeg je dat mooi dat je in ieder geval gelukkig bent, kan me voorstellen dat zwanger zijn  op deze manier niet zo ontspannen meer is.
En San al 37 weken, jeetje wat gaat dat toch  snel, bij Linde ben ik met 38 weken bevallen! Ik ben benieuwd hoor!
Leuk om te lezen dat de lieve babykamers blijven of nieuw  worden en dat de grote broers en zussen mooie stoere jongens- en zoete meisjeskamers krijgen.
Geniet allemaal van jullie zwangerschap! enne zelfs ik denk  nu regelmatig aan mijn olifanten poten van vorig jaar...hihihihihi....blij dat ik daar vanaf ben zeg.

groetjes Daniëlle.  

Dames,

Hier gaat ook alles 2x zo snel, inderdaad deze zomer is voor de zwangere zoveel beter dan die van vorig jaar, alhoewel ik liever toch de zomer van vorig jaar heb hoor.
Ik ben nu 29 weken zwanger en alleen een beetje sneller moe dan met mijn  dochter.
We hebben van 1 grote kamer, 2 kamers gemaakt, waarvan die van Lotte uiteraard 1 muur lekker roze het blijft toch een meid. We wisten in eerste instantie niet wat dit zou worden en toen gekozen voor lekker appeltjes groen.
Met de 20 weken echo zag ik het direct het was een jochie dus goede keuze geweest.
Gelukkig de laatste loodjes, nou ja nog 7 weken ofzo tot dat mijn verlof begint want in werken heb ik eigenlijk even geen zin meer.

Ik ben blij dat het met de andere dames ook goed gaat.

Lilian

Wat goed dat het met alle zwangere dames zo voorspoedig gaat (op Hanneke na, helaas, maar gelukkig blijft ze er positief onder!!). Ik ga nu een geheimpje verklappen (niet verder vertellen!) maar sinds vanochtend weet ik dat ik ook weer zwanger ben! 't Is natuurlijk erg pril allemaal, dus voor de buitenwereld houd ik het nog een tijdje geheim, maar het is wel heel lekker om het hier te kunnen vertellen! Ik ben volgens mij nu bijna 5 weken zwanger, en zou (volgens mijn berekening) rond 9 april 2008 uitgerekend zijn.

Helaas heb ik momenteel buikgriep én had ik er vandaag ook nog eens een migraine-aanval bij , maar het geluk overheerst...

Groetjes,
Myrna mv Isis en een speldenknopje...

Terug
Bovenaan