quote: Daan Roos Linde reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-08-2007 20:40:56&apos

);
Dat is goed nieuws Myrna !!! Gefeliciteerd hoor.
Ik geloof dat het echt heel besmettelijk is hier op het forum, ik mag wel uitkijken hihihi...
Nee hoor grapje, leuk al die brusjes!!!
Nou hopen dat je je snel een beetje beter voelt.
groetjes Daniëlle.
Hihi, ja pas maar op, want ik woon vrij dicht bij je in de buurt dus dubbel besmettingsgevaar!!
Iedereen bedankt voor de felicitaties, superleuk. We hebben besloten het dit keer écht tot de 12/13 weken geheim te houden, dus dan is het superfijn om het toch érgens te kunnen vertellen... Ben benieuwd of ik het vol ga houden!! De vorige keer hebben we het aan onze ouders vrijwel direct verteld (op 1 januari, was wel een leuke start van het jaar voor ze!) maar nu willen we dus wachten, in ieder geval tot na Isis' eerste verjaardag zodat ze zich niet verspreken op haar feestje (vooral mijn vader kennende is die kans namelijk vrij groot...). Verder had ik het de vorige keer nog wat andere mensen al eerder verteld omdat ik me niet in kon houden, ga dat nu proberen NIET te doen! Ik denk alleen dat ik het één collegaatje ga vertellen, ik vond het de vorige keer heel fijn om een soort "bondgenoot' te hebben op het werk en ik kon het daardoor makkelijker stilhouden voor de rest.
Ben overigens nog steeds ziek maar heeft denk ik niets met de zwangerschap te maken, hoor.
Groetjes,
Myrna