Hoe gaat het met alle zwangere onder ons!!

Jeetje mamamyrna, dat is leuk nieuws! Van harte gefeliciteerd hoor! Ik wens je van harte een voorspoedige en fijne zwangerschap toe!

Groetjes Hanneke

Dat is goed nieuws Myrna !!! Gefeliciteerd hoor.
Ik geloof dat het echt heel besmettelijk is hier op het forum, ik mag wel uitkijken hihihi...
Nee hoor grapje, leuk al die brusjes!!!
Nou hopen dat je je snel een beetje beter voelt.

groetjes Daniëlle.

Jaaa. gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan

gr kaat

Hallo allemaal

Fijn dat het zo goed gaat met jullie, erg leuk om te lezen hoe deze tweede zwangerschappen verlopen.

Hanneke, wat ben je sterk! Begrijp uit je verhaal dat het allemaal niet lekker loopt en dat je je kleine mannetje vaak moet missen. Hou vol!!

En Myrna: van harte gefeliciteerd!! Leuk en spannend, geniet ervan!!

Susan mv Gijs en Sophie

quote: Daan Roos Linde reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-08-2007 20:40:56'));

Dat is goed nieuws Myrna !!! Gefeliciteerd hoor.
Ik geloof dat het echt heel besmettelijk is hier op het forum, ik mag wel uitkijken hihihi...
Nee hoor grapje, leuk al die brusjes!!!
Nou hopen dat je je snel een beetje beter voelt.

groetjes Daniëlle.

Hihi, ja pas maar op, want ik woon vrij dicht bij je in de buurt dus dubbel besmettingsgevaar!!

Iedereen bedankt voor de felicitaties, superleuk. We hebben besloten het dit keer écht tot de 12/13 weken geheim te houden, dus dan is het superfijn om het toch érgens te kunnen vertellen... Ben benieuwd of ik het vol ga houden!! De vorige keer hebben we het aan onze ouders vrijwel direct verteld (op 1 januari, was wel een leuke start van het jaar voor ze!) maar nu willen we dus wachten, in ieder geval tot na Isis' eerste verjaardag zodat ze zich niet verspreken op haar feestje (vooral mijn vader kennende is die kans namelijk vrij groot...). Verder had ik het de vorige keer nog wat andere mensen al eerder verteld omdat ik me niet in kon houden, ga dat nu proberen NIET te doen! Ik denk alleen dat ik het één collegaatje ga vertellen,   ik  vond het de vorige keer heel fijn om een soort "bondgenoot' te hebben op het werk en ik kon het daardoor makkelijker stilhouden voor de rest.

Ben overigens nog steeds ziek  maar heeft denk ik niets met de zwangerschap te maken, hoor.

Groetjes,
Myrna

Wat super voor jullie allemaal zeg!!!

Als wij voor een tweede gaan (over 3 jaar ofzo, als het allemaal kan en mag), dan hoop ik dat ik niet zo ziek ben als bij Lyanne, want dan kunnen we het niet eens stil houden voor de 12 weken!!

Meiden, geniet er maar lekker van en laat ons ook een beetje mee genieten door ons op de hoogte te houden van alles!

Groetjes, Marieke mv Lyanne

Afgelopen maandag kreeg ik weeen en had ik 1 cm ontsluiting!! Veel te vroeg want ben 35 weken zwanger. In het ziekenhuis overnacht en gelukkig stopte de weeen.
Wel heel lastig als je nog een kleine hebt rondlopen want stel je voor dat de beeb te vroeg komt dan moeten we oppas gaan regelen...moet ik even niet aan denken hoor.

Nog even 2 weken binnenhouden....

gr
Marielle
35w2d

Terug
Bovenaan