Hoe gaat het met de dames die nog moeten?

Hier nog een week te gaan. Kindje is nog steeds niet ingedaald, dus hangt soms flink in mijn ribben..

Afgelopen week dus extra controle bij de gynacoloog, maar alles ziet er verder goed uit. Mag in principe gewoon thuis bevallen, maar als het kindje nog niet ingedaald is als de vk komt, moet ik naar het ziekenhuis toe.

Begin het wel een beetje zat te worden, maar heb verder nog weinig te klagen. Kan nog prima uit de voeten, alles alleen een tandje lager. Fietsen, wandelen etc probeer ik nog zoveel mogelijk te doen, beetje fit blijven natuurlijk!

Verder nog dames aan het wachten?

hier ook nog aan t wachten.... ben nu 4 dagen verwijderd van de uitgerekende datum...

ook ik ben het nu wel zo;'n beetje zat...ons kindje is gelukkig wel goed ingedaald, maar dat is ze al vanaf 36 weken dus dat zegt helemaal nix.

we wachten nog maar ff rustig af!!

liefs

Hoi hoi,

Ik loop morgen een week over tijd, en wordt morgenochtend ingeleid. Moet om 07.00 uur in het ziekenhuis zijn.

Ik begin het wel een beetje beu te worden, maar dat komt meer omdat je niets meer kan, en mijn energieniveau wordt met de dag minder.

Mijn zoontje woog in 2006 2734 gram en is geboren met 37,5 weken en deze uk is nu compleet voldragen en ik heb ook geen bewegingsvrijheid meer in mijn buik.
Dit wordt / is dus wel een 7/8 ponder vermoed ik ;-(

Erg spannend en moet zeggen dat ik best zenuwachtig begint te worden!

Inleiden, jeetje wie had dat ooit gedacht.!!

Voor de mamma's die al bevallen zijn, heel veel knuf plezier en de meiden net als ik, Toi Toi Toi.

Liefs mamma 2

hoi,
nou die energie is idd op laag pitje.
ik ga a.s donderdag onder het mes.
ik heb alles in de planning,me huis even aan kant en de was en me boodschappen in huis.maar er komt niks uit me handen.
einde komt in zicht voor ons.kan elk moment gebeuren.
mamma 2 veel succes morgen.
noompie: bij me vriendin was ze ook niet ingedaald,ze in een uurtje bevallen.kans heel groot dat het gebeurd tijdens je bevalling.hoop dat je gewoon lekker thuis kan bevallen.
succes.
gr marjan

Ook ik heb vanaf vandaag nog een week te gaan...
De kleine is nog niet ingedaald, maar volgens de Gyn hoeft dat bij een 2e ook niet zo te zijn. Pff zoek ondertussen wel naar een beetje meer adem. En de rennie's zijn niet aan te slepen... Het slapen is een drama zo ondertussen, zodra ik lig komt het zuur omhoog, dan moet ik weer voor de zoveelste keer plassen, dan doet mn rug zeer van het liggen. Ook hier beu dus ;)
Ach ik denk maar zo, straks slaap ik ook zo weinig, maar heb ik heb mooiste geschenk in mn handen waar we 9 maanden op heb gewacht...

@Sabine, ik zag in het bevallingslijstje dat je bevallen was van een meisje. Gefeliciteerd! Ik heb nog snel even gekeken of ik verder je melding over het hoofd gezien had, maar kon niets vinden. Geniet ervan!

Ik moet ook nog een week. Maar ik hoop vurig dat ze eerder komt ... Ik slaap slecht, eet regelmatig een Rennie vanwege het maagzuur, lopen gaat steeds lastiger, veters strikken kan al een tijdje niet meer (want dan loop ik blauw aan), tig keer plassen tijdens het slapen ... en nu schijnt er ook nog een hittegolf aan te komen!!!!!

Hoi hoi

Carooltje

ja je had goed gezien dat ik inmiddels bevallen ben hihihi, wou nog wat meer op de site zetten maar ik ben afgelopen week direct na de bevalling ziek geworden dus bleef het bij de bevallingslijst.

Ik was het ook helemaal zat op het einde, uiteindeljk heb ik 2 dagen voorweeen gehad, mijn voorweeen waren buik en rug weeen tegelijk en extreem pijnlijk en elke 5 min voor uren, de gravieken scheelden niet veel van de persweeen. Ik ben daarom opgenomen in het ziekenhuis voor pijnstilling, eerst beenprik en toen ruggeprik, die laatste was zo fijn. Ik kon zo toch beetje bijkomen voor de bevalling want ik was compleet uitgeput. De ruggeprik is uitgezet en de persweeen kwamen, toen mocht ik na een uurtje eindelijk persen en was ze er supersnel. De bevalling zelf ging heel goed en geen scheur niks. De dag erna naar huis en toen zware keelinfectie (ik denk nog allergische reactie op de verdoving enzo) nu na 1 week weer op de been en aan genieten van een superlieve meid

Voor wie nog moet, sterkte ermee! en alvast heel veel plezier van jullie kleintje, want die komt er zeker aan!

gr Sabine en Mara Teani :) en trotse paps Dennes

Terug
Bovenaan